header aloobar

ارسال محموله با تریلی یاسوج به همراه کمترین نرخ کرایه

 

باربری تریلی یاسوج با بیمه نامه معتبر ، ارسال محموله با تریلی یاسوج به همراه کمترین نرخ کرایه ، باربری تریلی یاسوج با تخفیف های بسیار ویژه در کمترین زمان ممکن توسط الوبار انجام می شود.

 

از ماشین تریلی برای ارسال محموله های خیلی سنگین و خیلی حجیم استفاده می شود و شامل موارد زیر می باشند :

 

شرکت معتبر و با سابقه الوبار برای باربری تریلی یاسوج بیمه نامه معتبر و رایگان ارائه می دهد و تمام محموله ها را به صورت رایگان تا سقف 100 میلیون تومان بیمه می نماید که همین امر باعث کاهش هزینه هایتان می شود.

 

صادر کردن بارنامه دولتی برای ارسال محموله با تریلی یاسوج از دیگر خدمات شرکت ما می باشد که ارائه می دهیم و بارنامه دولتی را شرکت های معتبر قادر هستند صادر نمایند و بارنامه باعث امنیت محموله هایتان نیز می شود.

 

از دیگر خدمات شرکت ما ارائه مشاوره به صورت رایگان برای باربری تریلی یاسوج می باشد و ما با مشاوره هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می دهیم.

 

حمل بار به یاسوج با تریلی را به ما بسپارید و محموله هایتان را در کمترین زمان ممکن به صورت سالم در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

 

ارسال محموله با تریلی یاسوج به همراه کمترین نرخ کرایه
ارسال محموله با تریلی یاسوج به همراه کمترین نرخ کرایه

 

باربری تریلی یاسوج با بیمه نامه رایگان

 

برای باربری تریلی یاسوج الوبار بیمه نامه ای معتبر و رایگان ارائه می دهد و همانطور که در بالا هم اشاره کردیم تا سقف 100 میلیون تومان تمام محموله ها را بیمه می نماید.

 

امکان این وجود دارد در حین مسیر ارسال محموله با تریلی یاسوج حوادثی رخ بدهد که باعث بشود محموله هایتان نیز آسیب ببیند که به خاطر همین وجود بیمه نامه الزامی می باشد.

 

حوادثی که ممکن است هنگام باربری تریلی یاسوج رخ بدهد شامل موارد زیر می باشند :

 

با بیمه نامه الوبار اصلا نگران باربری تریلی یاسوج نباشید چرا که اگر مشکلی پیش بیاید بیمه نامه ما تمام هزینه های خسارات پرداخت می نماید و بیمه نامه الوبار تحت پوشش بیمه نامه معتبر ایران می باشد.

 

الوبار متخصص باربری تهران به یاسوج خدمات باربری خاور یاسوج را هم به صورت رایگان بیمه می نماید.

 

نرخ کرایه باربری تریلی یاسوج چقدر می شود ؟

 

مشتریان عزیز به دنبال این هستند که نرخ کرایه باربری تریلی یاسوج چقدر است و کدام شرکت باربری خدمات ارزان تری را نیز ارائه می دهد.

 

عوامل مختلف و خیلی زیادی وجود دارد که بر تعرفه ارسال محموله با تریلی یاسوج تاثیر می گذارد که باعث می شود قیمت نیز افزایش و یا برعکس کاهش پیدا می کند.

 

عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه باربری تریلی یاسوج شامل :

-نوع محموله

-مقدار تناژ

-شرایط آب و هوایی

-ارزش بیمه نامه 

-طول مسافت

-نوع تریلی

 

این عواملی که در بالا اشاره کردیم بر نرخ هزینه باربری تریلی یاسوج تاثیر می گذارد به طور مثال نرخ کرایه تریلی ترانزیت از هزینه تریلی کمرشکن کمتر می باشد.

 

اما با الوبار اصلا نگران قیمت باربری تریلی یاسوج نباشید چرا که تمام خدمات ما با تخفیف های بسیار ویژه می باشد که همین امر باعث کاهش هزینه هایتان می شود.

 

برای اطلاع دقیق از نرخ کرایه باربری تریلی یاسوج با کارشناسان الوبار متخصص باربری به استان کهگیلویه تماس بگیرید.

 

باربری تریلی یاسوج
نرخ کرایه باربری تریلی یاسوج

 

ارسال محموله با تریلی یاسوج به همراه بارنامه دولتی

 

ارسال محموله با تریلی یاسوج به همراه بارنامه دولتی توسط شرکت معتبر و متخصص الوبار انجام می شود.

 

بارنامه دولتی برای امینت محموله ها نیز صادر می شود و بارنامه دولتی یک نوع سند می باشد که یک سری اطلاعات برای باربری تریلی یاسوج نیز ثبت می شود.

 

اطلاعاتی که در بارنامه دولتی برای ارسال محموله با تریلی یاسوج ثبت می شود شامل موارد زیر می باشند :

-اطلاعات مالی

-مشخصات پیش کرایه 

-اطلاعات گیرنده 

-مشخصات فرستنده

-اطلاعات دریافت کننده

-مشخصات حمل کننده

-اطلاعات تریلی

-مشخصات صاحب محموله

-اطلاعات در مورد خود محموله

 

بارنامه دولتی را فقط شرکت های معتبر می توانند برای باربری تریلی یاسوج صادر نمایند و ما برای باربری تهران به گچساران هم بارنامه دولتی صادر می نماییم تا شما مشتریان گرامی دیگر نگران امنیت محموله هایتان نباشید.

 

باربری تریلی کفی یاسوج

 

در الوبار خدمات باربری تریلی کفی یاسوج در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت توسط شرکت الوبار متخصص باربری تهران به کهگیلویه انجام می شود.

 

ابعاد و مشخصات تریلی کفی شامل موارد زیر می باشند :

-طول تریلی کفی از 12 تا 13.60

-عرض تریلی کفی از 2.40 تا 2.50

-ارتفاع تریلی کفی از سطح زمین از 1.40 تا 1.60

-ظرفیت تریلی کفی 40 تن

 

شرکت متخصص و معتبر الوبار خدمات باربری تریلی یاسوج و باربری با تریلی کفی را در تمام روز های هفته انجام می شود و از تریلی های کفی بیش تر برای ارسال محموله هایی مثل کیسه جامبو و آهن آلات نیز استفاده می شود.

 

باربری تریلی کفی یاسوج
باربری تریلی کفی یاسوج

 

باربری تریلی یاسوج با مشاوره رایگان

 

برای باربری تریلی یاسوج الوبار مشاوره به صورت رایگان در تمام روز های هفته ارائه می دهد و با مشاوره هر اطلاعاتی که نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.

 

مشاوران و کارشناسان متخصص الوبار پاسخ گوی تمام سوالات در مورد ارسال محموله با تریلی یاسوج می باشند و تمام راهنمایی لازم را نیز انجام می دهند.

 

با مشاوره می توانید تصمیم خیلی خوبی را برای باربری تریلی یاسوج بگیرید و هزینه کمتری را نیز پرداخت نمایید.

 

بهترین زمان برای گرفتن مشاوره چند ساعت قبل از بارگیری می باشد و برای دریافت مشاوره رایگان در جهت باربری تریلی یاسوج با الوبار متخصص حمل بار با تریلی تماس بگیرید.

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

 

ثبت سفارش در جهت باربری تریلی یاسوج

 

برای ثبت سفارش در جهت باربری تریلی یاسوج در هر موقع می توانید با شماره تلفن 02140333723 تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید.

 

کارشناسان ما در خدمت تمامی افراد می باشند و سفارش های باربری تریلی یاسوج را خیلی سریع و در کمترین زمان ممکن ثبت می نمایند.

 

باربری تریلی یاسوج با بیمه نامه رایگان به همراه بارنامه دولتی و تخفیف ویژه را با الوبار تجربه نمایید و با ما کمترین نرخ کرایه را پرداخت نمایید.

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
باربری تریلی یاسوج
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ، لمس کنید