header aloobar

باربری تریلی با کمترین نرخ کرایه

 

حمل بار با تریلی به همراه تخفیف ویژه  ، باربری تریلی با کمترین نرخ کرایه ، حمل بار با تریلی با بهترین کیفیت توسط الوبار انجام می شود.

 

ما در ادامه به توضیح خدمات شرکت الوبار در جهت حمل بار با تریلی می پردازیم پس با ما همراه باشید و تمام اطلاعات را بدست بیاورید.

 

ما با انواع تریلی ، کلیه خدمات باربری را از تمام نقاط تهران و شهرستان به مشتریان ارائه می نماید و خدمات حمل بار با تریلی در شرکت الوبار به صورت همه روزه انجام می شود.

 

 

تریلی ها مدل های مختلفی دارند که شامل :

-تریلی کفی

-تریلی بغلدار

-تریلی ترانزیت یا تریلی چادری

-تریلی کمرشکن

-بوژی

 

با بیمه نامه الوبار دیگر نگران تضمین سلامت کالای خود و حمل بار با تریلی نباشید و الوبار تمام بار و کالاهایتان را به صورت رایگان تا سقف 100 میلیون تومان بیمه می کند.

 

در باربری الوبار تمامی خدمات مخصوصا باربری تریلی را با بارنامه دریافت نمایید و بارنامه تنها در شرکت های باربری صادر می شود.

 

با این سند قانونی می توانید کلیه بارهای خود را با تضمین حفظ کیفیت و سلامت بار به مقصد ارسال کنید. 

 

تمامی رانندگان ما ، بار را بدون کوچک ترین آسیب و صدمه به مقصد حمل می کند و این رانندگان متخصص حمل بارهای خیلی سنگین و حمل بار با تریلی می باشند. 

 

ارائه مشاوره تخصصی و رایگان برای حمل بار با تریلی از مهمترین وظایف کارشناسان ما جهت تعیین بهترین و مناسب ترین نوع تریلی در جهت کاهش نرخ کرایه ها نیز می باشد. 

 

باربری با تریلی در الوبار با دریافت مشخصات بار انجام می شود و مشتریان با ارزانترین و کمترین کرایه ، حمل بار را انجام خواهند داد و برای اطلاع در مورد قیمت نرخ کرایه حمل بار تریلی با شرکت ما تماس بگیرید و با ما بالاترین کیفیت حمل بار با تریلی را تجربه نمایید.

 

حمل بار با تریلی به همراه تخفیف ویژه
حمل بار با تریلی به همراه تخفیف ویژه

 

حمل بار با تریلی از تهران به شهرستان

 

ما کلیه خدمات حمل بار با تریلی را از مبدا تهران و کرج به تمامی شهرستان ها به مشتریان عرضه می کنیم.

 

در الوبار تمامی خدمات در کمترین زمان و در اسرع وقت برای باربری تریلی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 

ما با دریافت مشخصات بار می توانیم بهترین و مناسب ترین تریلی را در اختیار مشتریان قرار دهیم. 

 

حمل بار با تریلی برای حمل بارهای سنگین و نیمه سنگین در نظر گرفته شده است و تنها بارهای صنعتی و تجاری قابل حمل با این نوع ماشین می باشد. 

 

 مشتریانی که قصد ارسال بارهای سنگین و حمل بار با تریلی را دارند باید به نحوه بارگیری و تخلیه نیز توجه کنند. در صورتی که بارگیری به طور معمول به بار صدمه وارد کند باید از تریلی بغلدار استفاده کنند تا مرحله بارگیری و تخلیه از دیواره های بغل انجام شود.

 

حمل بار با تریلی از تمام شهرستان های استان تهران توسط شرکت ما انجام می شود و این شهر ها شامل:

-حمل بار از قرچک

-ارسال بار از ورامین

-باربری از فیروزکوه

-حمل بار از شهرری

-ارسال بار از رودهن

-باربری از دماوند

-حمل بار از شهریار

 

با انتخاب شرکت ما برای حمل بار با تریلی دیگر نگران بارهایتان نباشید و ما از تهران به تمام شهرستان های کشور بارهایتان را صحیح و سالم به شما مشتریان عزیز تحویل می دهیم.

 

شرکت الوبار به جز حمل بار با تریلی خدمات حمل بار با کامیون را هم از تمام نقاط تهران برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

حمل بار با تریلی از تهران به شهرستان
حمل بار با تریلی از تهران به شهرستان

 

باربری تریلی به همراه بیمه نامه رایگان

 

 باربری تریلی در مسیر های بین شهری با در نظر داشتن احتمال بروز حوادث احتمالی بر اثر شرایط آب هوایی ترافیک مسیر وجود دارد

 

شرکت حمل نقل الوبار حمل بار با تریلی را تا سقف 100 میلیون تحت پوشش ایران قرار می دهد

 

الوبار بار شما را به میزان ارزش ریالی آن با کمترین هزینه ممکن برای حمل بار با تریلی بیمه می کند.

 

تنظیم بیمه نامه بسیار پر اهمیت می باشد که مشتریان و شرکت الوبار به آن برای حمل بار با تریلی توجه ویژه می کند. 

 

در بیمه نامه تمامی خطراتی که در مسیر حمل بار با تریلی می تواند سلامت بار را تهدید کند ، قید شده است و حوادثی همچون موارد زیر در بیمه نامه آورده شده است :

 

-تصادف

-آتش سوزی

-آب خوردگی

-سرقت

-عوامل طبیعی

-عوامل غیر طبیعی

 

 

تنها یک بیمه نامه معتبر می تواند ریسک حمل بار از تهران به شهرستان را کاهش دهد و الوبار حمل بار با تریلی را تحت پوشش بیمه نامه معتبر ایران قرار می دهد.

 

شرکت الوبار خدمات حمل بار با نیسان را هم همانند حمل بار با تریلی با بیمه نامه معتبر انجام می دهد.

 

حمل بار با تریلی

 

نرخ کرایه حمل بار با تریلی چقدر می باشد ؟

 

نرخ کرایه حمل بار با تریلی را نمی توان به طور دقیق نیز اعلام کرد به این صورت که کرایه تریلی کمرشکن بیش از دیگر تریلی ها می باشد هم به دلیل بارهای فوق سنگینی است که این نوع تریلی حمل می کند و هم به علت تعداد کم این نوع تریلی می باشد. 

 

پس می توان نتیجه گرفت که کرایه باربری تریلی به عواملی همچون موارد زیر بستگی دارد :

 

 

برای محاسبه نرخ کرایه حمل بار با تریلی با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و با ذکر تناژ ، نوع و حجم بار استعلام کرایه داشته باشید. 

 

ما به صورت 24 ساعته پاسخ گوی سوالات صاحبین کالا برای حمل بار با تریلی می باشیم و با دریافت تمامی مشخصات بار هزینه حمل بار به شهرستان را محاسبه کرده و به مشتری جهت باربری تریلی اعلام می کنیم. 

 

تعرفه حمل بار با تریلی
تعرفه حمل بار با تریلی

 

حمل بار با تریلی کفی 

 

پس از تریلرهای تیغه ، کفی ها ساده ترین و رایج ترین نوع تریلی  ها هستند كه علیرغم تنوع کم ، طیف وسیعی از کالاها را جابجا می کنند و الوبار خدمات حمل بار با تریلی کفی را با کمترین نرخ کرایه برای مشتریانش انجام می دهد.

 

 مهمترین ویژگی تریلی کفی ، فقدان دیواره در اطراف آن است که دسترسی به تمامی سطح مورد نیاز جهت بارگیری را امکان پذیر می کند.

 

باربری الوبار متخصص حمل بار با تریلی کفی اقلام زیر را با این خودرو حمل می نماید :

-میلگرد

-تیر آهن

-کیسه جامبو

-مقاطع فولادی ساختمانی در شاخه های 12 متری

 

این مواردی که اشاره کردیم با تریلی کفی نیز حمل می شود و مهاربندی در این ماشین به طور کاملا حرفه ای می باشد و بار بدون کوچک ترین آسیب در مقصد تخلیه خواهد شد. 

 

بسیاری از سرویس ها با کانتینر های 20 و 40 فوتی انجام می شود به این صورت که این کانتینر ها روی تریلی کفی قرار داده شده و مهار می شوند و به سمت مقصد حمل می شوند. 

 

حمل بار با خاور هم در تمام روز های هفته توسط الوبار همانند حمل بار با تریلی توسط شرکت با سابقه الوبار انجام می شود.

 

حمل بار با تریلی کفی 
حمل بار با تریلی کفی

 

باربری تریلی بغلدار

 

این تریلی ها تقریبا مثل تریلی کفی می باشد با این تفاوت که توان وزنی این تریلی ها بیشتر می باشد.

 

کرایه باربری تریلی بغلدار بیشتر از تریلی کفی می باشد زیرا تعداد آن کمتر می باشد به همین دلیل رانندگان با دریافت هزینه بیشتر بار را حمل می کنند. 

 

ما با رانندگانی همکاری خواهیم کرد که با ارزان ترین کرایه حمل بار با تریلی را انجام می دهند.

 

شرت ما تمام سعی خود را می کند که کرایه اعلامی حمل بار با تریلی ، کمترین اختلاف را با هدف مشتری داشته باشد. 

 

طول دنباله کف این تریلی ها 12 الی 13/60متر و ارتفاع از سطح زمین 1/40 الی 1/50متر می باشد. ظرفیت باری که این تریلی ها دارند 40 تن می باشد که ما مجهزترین تریلی های بغلدار را در اختیارتان قرار می دهیم.

 

در بعضی مسیر های کشور که دارای شرایط فنی ویژه ای می باشد ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محدودیت هایی را در خصوص حمل بار با تریلی های بغلدار تعیین کرده اند.

 

این نوع تریلی با داشتن دیواره های کوتاه مانع از ریزش بار از کنارها می شود و از بار حفاظت می کند. 

 

بارگیری و تخلیه در این ماشین با جرثقیل و لیفتراک انجام می شود و جهت دریافت اطلاعت دقیق تر حمل بار با تریلی بغلدار با مشاورین الوبار تماس بگیرید.

 

باربری تریلی بغلدار 
باربری تریلی بغلدار

 

حمل بار با تریلی چادری (ترانزیت)

 

ترانزیت ها نوع دیگر خودروهای باربری الوبار می باشد که الوبار خدمات حمل بار با تریلی چادری یا ترانزیت را به تمام شهرهای ایران و خارج کشور انجام می دهد.

 

طول این تریلی ها 13/600 متر می باشد و عرض بارخور آن 2/480 متر می باشد. 

 

حجم قسمت باری این تریلی ها 91 متر مکعب می باشد وزن قابل حامل این تریلی ها  به صورت تقریبی 26 تن می باشد. 

 

الوبار با ارائه ی ترانزیت های مطمئن به همراه راننده های ماهر و کار بلد در صدد جلب رضایت مشتری برای حمل بار با تریلی می باشد.

 

حمل بار با تریلی چادری بیشتر برای بارهای تجاری کاربرد دارد زیرا این کامیون تنها تریلی مسقف می باشد و از بار محافظت می کند. 

 

با ذکر نوع بار خود بهترین ماشین را برای حمل بار با تریلی رزرو کنید و کارشناسان الوبار با آگاهی از مشخصات بار بهترین نوع تریلی را به محل بارگیری ارسال خواهند کرد. 

 

حمل بار با تریلی چادری (ترانزیت)
حمل بار با تریلی چادری (ترانزیت)

 

تنظیم بارنامه برای حمل بار با تریلی

 

در الوبار هر ماشین و تریلی را که در نظر داشته باشید و به هر شهری ارسال کنید همراه با بارنامه انجام خواهد شد و بدون بارنامه حمل بار با تریلی انجام نخواهد شد

 

صدور بارنامه از مهمترین مراحل حمل بار با تریلی می باشد و مشتریان باید با دقت تمامی اطلاعات خود را در اختیار کارشناسان قرار دهند. 

 

بارنامه سندی می باشد که وزارت راه شرکت های باربری را ملزم کرده است تا تمام خدمات خود را با آن انجام دهند و ما برای حمل بار با تریلی برای شما صادر می کنیم.

 

صدور بارنامه تنها در شرکت های باربری امکان پذیر می باشد به همین دلیل مشتریان شرکت های باربری بسیار بیشتر از اتوبارها می باشد. 

 

همچنین اتوبار تنها خدمت درون شهری ارائه می دهد اما شرکت باربری علاوه بر سرویس های درون شهری ، مشتریان را از خدمات برون شهری نیز برای حمل بار با تریلی برخوردار می کند.

 

در حمل بار با تریلی با تنظیم بارنامه است که می توانید امنیت بار را تضمین کنید. بار تریلی با تناژ بالا می باشد به همین دلیل صدور بارنامه بسیار مهم حیاتی می باشد بنابراین هیچ یک از مشتریان خود با راننده به توافق نمی رسند هرچند به این صورت هزینه کمتری را برای آن ها خواهد داشت. 

 

در بارنامه اطلاعاتی مثل موارد زیر برای حمل بار با تریلی ثبت می شوند :

1- اطلاعات نوع بار

2- مشخصات صاحب بار

3- اطلاعات گیرنده 

4-مشخصات فرستنده

5- اطلاعات دریافت کننده

6- اطلاعات مالی

7- مشخصات پیش کرایه

8- اطلاعات حمل کننده

9- مشخصات نوع تریلی

 

دو نوع بارنامه در شرکت های حمل نقل تعبیه شده یکی از آن ها بارنامه های خصوصی که مختص شرکت های واسطه می باشد و دیگری بارنامه های دولتی تمبر دار که ادارات حمل و نقل جاده ای بسته به ویژگی منحصر به فرد به شرکت ها اعطا می کند و شرکت الوبار در سریع ترین زمان ممکن برای حمل بار با تریلی ، بارنامه دولتی را صادر می نماید.

 

حمل بار با تریلی
حمل بار با تریلی

 

حمل بار با تریلی به همراه مشاوره رایگان

 

شرکت الوبار خدمات مشاوره خود را به صورت همه روزه برای حمل بار با تریلی ارائه می دهد. 

 

مشاوره باعث می شود که شما بهترین تصمیم را برای حمل بار با تریلی بگیرید و همین امر باعث می شود که هزینه کمتری را نیز پرداخت نمایید.

 

بهترین زمان مشاوره چند ساعت قبل از بارگیری برای باربری تریلی می باشد و سعی کنید حتما از شرکت ما مشاوره رایگان دریافت نمایید. 

 

برای دریافت مشاوره به صورت رایگان در جهت حمل بار با تریلی با شرکت معتبر الوبار تماس حاصل بفرمایید و هر اطلاعاتی که نیاز دارید را بدست بیاورید.

 

شرکت ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در جهت حمل بار با تریلی می باشد و تمام خدمات خود را با تخفیف ویژه ، کمترین نرخ ، بیمه نامه رایگان ، بارنامه دولتی و مشاوره رایگان در تمام روزهای هفته ارائه می دهد.

Summary
Review Date
Reviewed Item
حمل بار با تریلی
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ، لمس کنید