header aloobar

اسباب کشی برای بیرجند

 

چگونگی حمل آسان و سریع اسباب و مخصوصا اثاث کشی به بیرجند مشغله ی همیشگی افرادی است که می خواهند به محل زندگی جدید خود نقل مکان کنند. 

 

یکی دیگر از دغدغه های مشتریان انتخاب یک باربری یا اتوبار مطمئن برای اثاث کشی به بیرجند و اسباب کشی برای بیرجند به صورت مطمئن می باشند. 

 

به همین دلیل با تعداد زیادی اتوبار تماس گرفته تا بار خود را به آنها بسپارند اما نکته ای که در اینجا می توان به آن توجه کرد این است که اتوبار ها قادر به صدور بارنامه برای اثاث کشی به بیرجند نیستند. 

 

بارنامه در امر اثاث کشی به بیرجند و سایر بارهای تجاری و صنعتی بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا بدون بارنامه امنیت بار حفظ نخواهد شد.

 

و در صورت بروز هر گونه حادثه ای هنگام اثاث کشی به بیرجند از هیچ طریق قانونی نمی توانید اقدام بفرمایید و یا می توان گفت اتوبار و وزارت راه هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارند. 

 

الوبار به عنوان یک شرکت باربری مطمئن تمامی بارهای شما را با صدور بارنامه به مقصد ارسال می کند. 

 

بیمه نامه معتبر از دیگر مواردی است که اتوبار ها قادر به تنظیم آن نمی باشند که شرکت های باربری آن را برای شما در جهت اثاث کشی به بیرجند صادر خواهند کرد. 

 

بیمه نامه در تمام شرکت های باربری یکسان نمی باشد میزان پوشش شرکت صادر کننده بیمه برای اثاث کشی به بیرجند متفاوت است. 

 

بیمه نامه ی الوبار یکی از کامل ترین بیمه ها می باشد و با پوشش تمامی حوادث، خسارت و ضرر و زیان را هنگام اثاث کشی به بیرجند به طور کامل جبران می کند.

 

برای اسباب کشی به بیرجند به صورت مطمئن ، سریع و ارزان با باربری الوبار تماس بگیرید. 

 

چیدمان اسباب و اثاثیه در کامیون ها به صورت استاندارد با کمترین فضای خالی و استفاده حداکثری از فضا اسباب کشی راحت و بدون کوچکترین آسیب با کارگران حرفه ای و مجرب الوبار تجربه نمایید.

 

اثاث کشی به بیرجند
اثاث کشی به بیرجند

اثاث کشی به بیرجند به صورت مطمئن

 

بارنامه دولتی الوبار سبب شده است تا مشتریان با اطمینان خاطر اثاث کشی به بیرجند را به ما بسپارند.

 

از بسیاری از مشتریانی که برای حمل اثاثیه به بیرجند با ما تماس می گیرند سوال می شود که چرا اسباب و اثاثیه خود را به اتوبار ها نمی سپارند و آن را با هزینه ای بیشتر از طریق شرکت های باربری ارسال می کنند. 

 

بسیاری از آنها در جواب این پاسخ را داده اند که اتوبارها قادر به صدور بارنامه و بیمه نامه نبوده و به همین دلیل اطمینان نمی کنند بار خود را به اتوبار بسپارند.

 

ما برای اثاث کشی به بیرجند علاوه بر بارنامه ،بیمه نامه نیز صادر می کنیم و از این طریق از بار محافظت خواهیم کرد. 

 

از طریق بارنامه کلیه اطلاعات راننده و ماشین در وزارت راه ثبت خواهد شد و هیچ گونه خطایی از سوی راننده برای حمل بار به بیرجند امکان پذیر نمی باشد. 

 

ما از روش های مختلف سعی می کنیم سلامت بار شما را تضمین کنیم و مهم ترین اقدام در این راه ،صدور بارنامه برای اثاث کشی به بیرجند می باشد. 

 

در صورت هر گونه خدمات جانبی از جمله درخواست کارگر در این بارنامه آورده خواهد شد و کلیه هزینه های اثاث کشی به بیرجند با تمام جزئیات کامل آورده خواهد شد. 

 

اثاث کشی به بیرجند به صورت مطمئن
اثاث کشی به بیرجند به صورت مطمئن

 

اسباب کشی به بیرجند با بیمه نامه

 

از دیگر مزیت های ها و برتری های شرکت باربری نسبت به اتوبار می توان به صدور بیمه نامه برای اسباب کشی به بیرجند اشاره کرد. 

 

بیمه نامه از خطراتی همچون تصادف ، آتش سوزی و آب خوردگی در برابر بارمحافظت می کند و اثاث کشی به بیرجند را در بستری امن انجام می دهد.

 

بیمه نامه از مواردی می باشد که باید به درستی تنظیم شود زیرا در غیر اینصورت در صورت بروز حادثه ، بیمه از پرداخت هزینه آن برای اثاث کشی به بیرجند جلوگیری می کند. 

 

تمام حوادثی که سلامت بار را تهدید می کند در این بیمه نامه ذکر می شود و تحت پوشش بیمه ایران قرار می گیرد. 

 

بیمه معادل با ارزش بار تنظیم می شود و تا 100 میلیون تومان به صورت رایگان می باشد و با بیمه الوبار نگران اثاث کشی به بیرجند نباشید.

 

اثاث کشی به بیرجند با انواع کامیون و کامیونت

 

حجم بیشتر اسباب و اثاثیه طوری می باشد که می توان با کامیونت ها و خاور به مقصد ارسال کرد اثاث کشی به بیرجند را می توانید با انواع کامیونت های ایسوزو و بادسان و یا با خاورهای مسقف و روباز انجام دهید. 

 

اتاق های این ماشین بزرگ و تمیز می باشد و برای جلوگیری از صدمه به بار بین اسباب پتو قرار داده می شود کارگران ما طوری اسباب و اثاثیه شما را جابه جا خواهد کرد که هیچ صدمه فیزیک به بار وارد نشود و کمترین فضای خالی بین اثاثیه نباشد. 

 

برای اثاث کشی به بیرجند می توانید از کامیون تک هم استفاده کنید اما دقت کنید که بین اسباب فضای خالی نباشد زیرا در حین حمل با تکان خوردن اسباب احتمال شکستگی وجود دارد.

 

کارشناسان الوبار با ارائه مشاوره دقیق با آگاهی از حجم و وزن بار شما و با تجربه بالایی که در این زمینه دارند. کامیونی را برای اثاث کشی به بیرجند در اختیارتان قرار خواهند داد که هم بار شما سلامت به مقصد برسد و هم کمترین هزینه را متقبل شوید.

 

شرکت الوبار متخصص در زمینه باربری خاور بیرجند و باربری ایسوزو بیرجند می باشد.

 

اثاث کشی به بیرجند با انواع کامیون و کامیونت
اثاث کشی به بیرجند با انواع کامیون و کامیونت

نرخ کرایه ارسال اسباب از تهران به بیرجند

 

کارشناسان ما با ارائه مشاوره درست در پی این موضوع هستند که اثاث کشی به بیرجند و سایر شهرستان ها و باربری تهران به بیرجند با ارزان ترین کرایه انجام شود. 

 

بدین صورت که تمام مشتریان را از بیمه نامه رایگان 100 میلیونی بهره مند خواند کرد و همچنین مناسب ترین کامیون را برای اثاث کشی به بیرجند به مشتری معرفی می کنند. 

 

به طور دقیق نمی توان گفت نرخ کرایه اثاث کشی به بیرجند چه میزان است اما می توان به عواملی همچون نوع ماشین و میزان بیمه و فاصله و شرایط محل بارگیری و تخلیه اشاره کرد. 

 

همچنین یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر نرخ کرایه اثاث کشی به بیرجند می توان به وضعیت و شرایط جوی و آب و هوا در آن روز اشاره کرد و یا در بعضی ایام شرایط سیاسی و اجتماعی کشور طوری می باشد که تعداد ماشین ها بسیار کم می شود و تعداد رانندگان بسیار کم است در نتیجه هزینه افزایش می یابد.

 

ارسال اثاثیه به مشهد با کمترین نرخ کرایه

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

ثبت سفارش در اثاث کشی به بیرجند 

 

شرکت باربری الوبار در تمامی ساعت و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات خود در اثاث کشی به بیرجند می باشد.

 

شما می توانید حتی در زوزهای تعطیل برای اثاث کشی به بیرجند اقدام نمایید.

 

بسیاری از مشتریان در روزهای هفته وقت اسباب کشی ندارند و آن را به آخر هفته و در روزهای تعطیل موکول می کنند که الوبار با خدمات شبانه روزی خود آماده ارائه سرویس اسباب کشی می باشد.

 

اثاث کشی به بیرجند را به کادر مجرب و حرفه ای الوبار بسپارید تا بار شما در سلامت کامل در مقصد تخلیه شود.

 

مطالب مرتبط: حمل بار به بیرجند با نیسان 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برای تماس ، لمس کنید