header aloobar

ارسال بار صادراتی از تهران

 

حمل بار صادراتی از تهران به شهرستان ، ارسال بار صادراتی از تهران به شهرستان ، حمل بار صادراتی با ترانزیت از تهران را الوبار با تخفیف های بسیار ویژه برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

 

 

باربری خوب و ارزان برای حمل بار صادراتی از تهران ، باربری منصف و ارزان برای حمل بار صادراتی از تهران به شهرستان شرکت الوبار می باشد که به شما به صورت همه روزه خدمات خود را ارائه می دهد.

 

 

حمل بار صادراتی با کامیون از تهران ، حمل بار صادراتی به بیمه ی خوب از تهران، تعرفه کرایه بار صادراتی تهران به شهرستان توسط الوبار انجام می شود.

 

 

الوبار برای حمل بار صادراتی از تهران بیمه نامه به صورت رایگان ارائه می دهد و تا سقف 40 میلیون تومان به صورت رایگان بار و کالاهایتان را بیمه می کند.

 

 

الوبار برای ارسال بار صادراتی از تهران به تمام نقاط را الوبار با ارزانترین قیمت به همراه تخفیف ویژه برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

 

 

برای حمل بارهای صادراتی از تهران به تمام نقاط ایران بهترین انتخاب اعتماد به شرکت باربری الوبار می باشد الوبار خدمات باربری از گمرک را در سریع ترین زمان انجام می دهد.

 

 

حمل بار صادراتی از تهران
حمل بار صادراتی از تهران

تعرفه کرایه حمل بار صادراتی از تهران چقدر می شود ؟

 

صاحبین کالا قبل از اینکه اقدام به حمل و جابجایی کالاهای خود از تهران را داشته باشند به دنبال یک باربری مطمئن و در تهران می باشند تا بتوانند با کمترین کرایه حمل بارهای صادراتی خود را انجام دهند.

 

 

شرکت باربری الوبار با استفاده از انواع ماشین های سبک و سنگین حمل تمام بارهای صادراتی را به کمترین کرایه حمل می کند.

 

 

لازم به توضیح است که برای بارهای صادراتی تاکنون هیچگونه تعرفه ی خاصی مشخص نشده است اما باربری الوبار چند ساعت قبل از اینکه کار حمل بار صادراتی از تهران به هر نقطه مرزی از ایران انجام شود حدود کرایه را با تلرانس 5% تا 15% به مشتریان اعلام می کند تا در صورت موافقت حمل و نقل بارهای صادراتی از تهران انجام گردد.

 

 

تعرفه کرایه حمل بار صادراتی از تهران
تعرفه کرایه حمل بار صادراتی از تهران

 

 

صدور بارنامه و بیمه نامه برای حمل بارهای صادراتی از تهران

 

مهمترین نکته برای حمل بارهای صادراتی از تهران صدور بارنامه ی دولتی و بیمه نامه ی معتبر می باشد. صاحبین کالا در جریان باشند که اتوبارها به هیچ عنوان نمی توانند بارنامه و بیمه نامه برای حمل بار صادراتی صادر کنند و برای صدور از باربری های دیگر تقاضا می کنند که این کار مستلزم هزینه ای بالا برای مشتریان در پی دارد.

 

 

شرکت باربری الوبار مفتخر است که برای هر ماشین که برای حمل بارهای صادراتی بارگیری می شود یک بارنامه ی دولتی تمبردار و یک بیمه نامه ی معتبر (بیمه ایران) با تضمین 100% صادر می کند.

 

 

برابری معتبر و متخصص الوبار با استفاده از کادر مجرب و متخصص در امور حمل و نقل کالاهای صادراتی بدون دخالت دلالان و واسطه ها حمل و نقل و جابجایی تمام کالاها را از تمام نقاط تهران به کلیه ی مرزهای ایران انجام می دهد.

 

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

 

ارسال بار صادراتی از تهران با کامیون

 

کامیون ها بیشتر برای حمل بارهای نیمه سنگین به کار می رود و انواع مختلفی دارند که الوبار برای ارسال بار صادراتی از تهران در اختیارتان قرار می دهد.

 

 

انواع کامیون ها :

کامیون تک 

کامیون جفت 

کامیون 911

 

برای حمل بارهای 5 تن از کامیون 911 که از قدیمی ترین نوع کامیون ها می باشد استفاده می شود. از کامیون تک برای حمل بارهای 10 تن از کامیون جفت برای حمل بارهای 15 تن نیز استفاده می شود.

 

 

حمل بار صادراتی از تهران با کامیون را به شرکت معتبر و متخصص الوبار بسپارید و دیگر نگرانی نداشته باشید.

 

 

حمل بار صادراتی از تهران با تریلی

 

الوبار خدمات ارسال بار صادراتی از تهران با انواع تریلی ها را در تمام روزهای هفته برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

 

 

تریلی ها همانند کامیون انواع مختلفی دارند که شامل : تریلی کفی ، تریلی لبه دار ، تریلی ترانزیت و تریلی کمرشکن می باشند.

 

 

تریلی ها مناسب حمل بارهای سنگین و خیلی حجیم می باشند و الوبار به صورت مجهز آن ها را برای حمل بار صادراتی از تهران در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

 

 

حمل بار صادراتی از تهران به تمام مرزهای کشور را از باربری معتبر و متخصص الوبار بخواهید و الوبار با بهترین کیفیت به صورت شبانه روزی با تریلی این کار را انجام می دهد.

 

حمل بار صادراتی از تهران با تریلی
حمل بار صادراتی از تهران با تریلی

 

حمل بار صادراتی از تهران با مشاوره رایگان

 

باربری الوبار خدمات خود را با مشاوره به صورت رایگان برای ارسال بار صادراتی از تهران ارائه می دهد و با مشاوره تمام اطلاعاتی را که مورد نیازتان هست را در اختیارتان قرار می دهد.

 

 

مشاوران و کارشناسان الوبار در خدمت شما عزیزان به صورت همه روزه برای حمل بار صادراتی از تهران می باشند و تمام مشاوره های لازم را به شما عزیزان می دهند.

 

 

برای دریافت مشاوره به صورت رایگان برای حمل بار صادراتی از تهران با شرکت الوبار تماس بگیرید و با الوبار نگران بارهایتان نباشید و حمل و نقل بین المللی را به شرکت متخصص الوبار بسپارید.

 

 

ثبت سفارش در سریع ترین زمان ممکن

 

برای ثبت سفارش می توانید با شماره تلفن های الوبار تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید.

کارشناسان ما در خدمت تمامی صاحبین بار می باشند و سفارش حمل بار صادراتی از تهران را خیلی سریع ثبت می نمایند.

 

راه دیگر ثبت سفارش از طریق سایت الوبار می باشد و مشتریان عزیز از این طریق هم می توانند سفارش هایشان را نیز انجام بدهند.

 

 

مقالات پیشنهادی :

باربری اینترنتی

حمل بار بین شهری

Summary
Review Date
Reviewed Item
حمل بار صادراتی از تهران
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برای تماس ، لمس کنید