header aloobar

باربری به دماوند با کمترین نرخ کرایه 

 

حمل بار به دماوند را شرکت الوبار با کمترین نرخ کرایه به همراه بهترین کیفیت نیز ارائه می دهد و هدف اصلی الوبار جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

 

الوبار در باربری به دماوند تمامی خدمات خود را تحت پوشش بیمه ایران انجام می دهد و این اطمینان را به مشتریان می دهد که انواع بار خود را تحت پوشش بیمه کامل و معتبر انجام دهند

 

 

بارنامه دولتی از مهم ترین و اصلی ترین وظایف شرکت های باربری می باشد که روزانه به تعداد زیادی در الوبار ثبت می شود 

 

 

 بارنامه و بیمه نامه نشان دهنده ی عملکرد درست شرکت در جهت خدمت رسانی می باشد بیمه نامه الوبار به میزان 100 میلیون تومان برای حمل بار به دماوند رایگان می باشد و ما می توانیم با آن را متناسب با ارزش بار افزایش دهیم.

 

 

الوبار انواع ماشین ها را نیز برای حمل بار به دماوند ارائه می دهد که شامل موارد زیر می باشد :

 

 

مشاوره درست از لازمه های یک باربری ارزان و کم هزینه می باشد و خدمات مشاوره الوبار به صورت همه روزه می باشد.

 

 

در الوبار تنها بارهای تجاری و صنعتی حمل نمی شود بلکه می توانید اثاث و اسباب منزل را به مقصد موردنظر ارسال کنید تمام خدمات ما به صورت دربست می باشد و خرده بار حمل نمی شود.

 

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

کرایه حمل بار به دماوند چقدر است ؟

 

حمل بار به دماوند با ارزان ترین کرایه حمل بار ، زمانی انجام خواهد شد که با کارشناسان ما تماس بگیرید زیرا پرسنل ما با دریافت مشخصات بار ، بهترین و مناسب ترین نوع کامیون را به شما پیشنهاد خواهند داد. 

 

 

کرایه باربری به دماوند به مشتری اعلام می شود در صورت عدم توافق مشتری ، کرایه مد نظر صاحب بار به راننده انتقال داده خواهد شد. 

 

 

ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا راننده بار را با قیمت خواسته شده توسط مشتری حمل کند از مهم ترین وظایف کارشناسان الوبار علاوه بر ارائه مشاوره می توان به کاهش هزینه های حمل بار به دماوند اشاره کرد. 

 

 

هر چه فاصله ی بین محل بارگیری و تخلیه بیشتر شود کرایه حمل بار به دماوند افزایش خواهد یافت و یا هر چه ارزش بار بیشتر شود ،مشتری باید هزینه بیشتری را برای بیمه بپردازد.

 

 

نوع ماشین و کامیون نیز در هزینه حمل بار به دماوند موثر می باشد که ما با تعیین بهترین آن از هزینه ها کاسته ایم و تمامی کرایه های اعلامی از نواحی مختلف طبق نرخ اتحادیه می باشد و مشتری این اطمینان را خواهد داشت که بار خود را به صورت قانونی حمل می کند.

 

 

این را هم بدانید که الوبار به جز حمل بار به دماوند خدمات باربری رودهن را هم با تخفیف ویژه و با کمترین نرخ کرایه انجام می دهد.

 

 

حمل بار به دماوند با کمترین نرخ کرایه
حمل بار به دماوند با کمترین نرخ کرایه

 

باربری به دماوند با استفاده از روش دربستی

 

الوبار تمام خدمات خود را در جهت باربری به دماوند به صورت دربستی در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز انجام می دهد.

 

 

هنگامی که مشتریان با پشتیبانی تماس می گیرند و درخواست حمل خرده بار را دارند ، کارشناسان مزایای حمل بار به دماوند به صورت دربستی را به مشتری اعلام می کنند و برای کاهش هزینه های باربری ، ماشینی را به مشتری پیشنهاد می دهند که مطابق با وزن و حجم بار باشد.

 

 

ممکن است حمل بار به دماوند نیاز باشد از چند جا بارگیری شود و در یک محل تخلیه شود در این صورت تمامی این موارد در بارنامه آورده می شود تا راننده اظهار بی اطلاعی نکند و طبق بارنامه مراحل باربری را انجام دهد.

 

 

از مزایای حمل بار به دماوند به صورت دربست می توان به حمل سریع بار اشاره کرد در صورتی که به صورت خرده بار سفارش مشتری ثبت شود باید منتظر بماند تا ظرفیت کامیون و یا تریلی تکمیل شود در نتیجه حمل به این صورت زمان بر خواهد بود.

 

 

از دیگر موارد می توان به این موضوع اشاره کرد که چون بارها باید در چند مقصد بارگیری و تخلیه شود و بار از فرستندگان مختلف دریافت و به گیرندگان تحویل داده شود، امکان تاخیر وجود دارد پس بهتر است بار خود را در صورتی که حجم و وزن آن متناسب با ماشین موردنظر باشد به صورت دربست برای باربری به دماوند حمل کنید.

 

 

حمل بار به دماوند با کامیون

 

انواع کامیون های تک و جفت و 911 در حمل بار به دماوند در نظر گرفته شده است و مشتریان می توانند این نوع کامیون ها را به صورت مسقف و روباز درخواست نمایند. 

 

 

در صورتی که بخواهید روی بار چادر کشیده شود حتما آن را به کارشناسان انتقال دهید.

 

 

هر کدام از این ماشین ها دارای ظرفیت مختلفی می باشند برای آگاهی از آن روی انواع ماشین های باربری و حمل بار کلیک کنید. 

 

 

کامیون 911 ظرفیتی مابین کامیونت و تک دارد و ظرفیت آن معادل با 5.5 تن می باشد و الوبار حمل بار به دماوند با انواع کامیون ها را به صورت همه روزه با بهترین کیفیت انجام می دهد.

 

 

حمل بار به دماوند با کامیون
حمل بار به دماوند با کامیون

باربری به دماوند با تریلی

 

از تریلی هایی که می توان در مسیر باربری به دماوند از تهران به مشتریان ارائه خدمات داشت می توان به تریلی کفی ، کمرشکن ، بغلدار و چادری (ترانزیت) اشاره کرد. 

 

 

هر کدام از این تریلی ها کاربرد متفاوت داشته و دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. تریلی های بغلدار همانند تریلی کفی می باشد با این تفاوت که دارای لبه های کوتاه می باشد که در بعضی از انواع آن ها ، این لبه ها می توانند از بغل باز شوند.

 

 

حمل بار به دماوند را با انوع تریلی ها با ارزان ترین کرایه انجام دهید و بیشتر بارهای آهن آلات با تریلی کفی حمل می شود و به صورت درست در ماشین مهار بندی و چیده می شوند.

 

 

حمل اثاث منزل به دماوند با خاور مسقف 

 

خدمات اثاث کشی و حمل اثاثیه در حمل بار به دماوند با انواع کامیونت ها و خاور های مسقف و روباز انجام می شود. 

 

 

این خاور ها دارای اتاق های کوچک و بزرگ می باشند و متناسب با وزن و حجم بار انتخاب می شوند.

 

 

کرایه حمل بار به دماوند با کامیونت مسقف بیشتر از روباز می باشد و برای حمل اثاث منزل بسیار مناسب می باشند.

 

 

کامیونت های بادسان و ایسوزو نیز برای حمل اثاث به دماوند در نظر گرفته شده است.

 

 

محاسبه هزینه حمل اثاث کمی با دیگر بارها متفاوت است به این صورت که علاوه بر کیلومتر بین مبدا و مقصد و کرایه ماشین ، می توان به تعداد طبقات ، حمل بارهای مانند گاوصندوق ، یخچال ساید ، میزهای ناهار خوری شش نفره ، پیانو و مواردی از این قبیل اشاره کرد. 

 

 

در صورتی که برای حمل بار به دماوند و حمل اثاثیه درخواست کارگر داشته باشید نیز در این هزینه آورده خواهد شد و تمامی موارد در بارنامه آورده خواهد شد.

 

 

حمل اثاث منزل به دماوند
حمل اثاث منزل به دماوند

ثبت سفارش در جهت حمل بار به دماوند

 

مشتریان در صورت درخواست سرویس و خدمات از باربری الوبار ،می توانند با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرند و در خواست خدمات حمل بار به دماوند داشته باشند. 

 

 

ما انواع بارهای تجاری،صنعتی،اثاث منزل را از مبدا تهران و کرج به دماوند حمل خواهیم کرد. حمل بار به دماوند را می توانید با انواع مختلف تریلی ها و کامیون ها در کوتاه ترین زمان انجام دهید. 

 

 

در صورتی که بخواهید بارهای ترافیکی را به مقصد ارسال کنید می توانید با اخذ مجوزهای پروانه صدور آن را انجام دهید.

 

 

البته این را هم بدانید برای حمل بار به دماوند می توانید از طریق سایت الوبار هم اقدام به ثبت سفارش انجام بدهید.

 

 

مقالات دیگر :

باربری ارزان به دماوند

باربری به فیروزکوه

 

نتیجه گیری :

 

ما به صورت شبانه روزی خدمات حمل بار به دماوند را به مشتریان ارائه می دهیم حتی در روزهای تعطیل نیز می توانید بار خود را به مقصد ارسال کنید.

 

 

تمامی خدمات الوبار از مبدا تهران ، کرج و تمام نقاط کشور انجام می باشد مشتریان می توانند از تمامی نقاط این دو شهر تماس بگیرند و درخواست خدمات باربری به دماوند داشته باشند. 

 

 

حمل بار به دماوند با برنامه ریزی ، پیگیری و پشتیبانی کارشناسان ما انجام می شود به محض دریافت اطلاعات بار و تعیین نوع ماشین ، کارشناسان در جستجوی راننده ای هستند که بتواند باربری را انجام دهد.

 

 

حمل بار به دماوند را با الوبار تجربه نمایید و دیگر هیچ نگرانی نسبت به بار و کالاهایتان نداشته باشید و الوبار خدمات باربری لواسان را هم با ارزانترین قیمت انجام می دهد.

Summary
Review Date
Reviewed Item
حمل بار به دماوند
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برای تماس ، لمس کنید