header aloobar

خدمات حمل بار به مهران را با الوبار تجربه نماييد. /  الوبار متخصص ارائه خدمات حمل بار از تهران به مرز مهران با كمترين هزينه باربري مي باشد . براي باربري به مرز مهران ، الوبار كمترين هزينه باربري را نسبت به ساير شركت هاي باربري به شما ارائه مي نمايد .

 

 

باربري تهران به مرز مهران

براي باربري به مرز مهران از تهران ، بهترين و سريعترين راه تماس با شركت باربري و حمل و نقل الوبار مي باشد . باربري الوبار با توجه به سابقه درخشان در خصوص حمل بارهاي مرزي با كمترين هزينه خدمات حمل و نقل را به شما ارائه مي نمايد .

 

 

اگر قصد استفاده از خدمات باربري تهران به مرز مهران را داريد ،‌ الوبار كمترين نرخ را با توجه به نوع كاميون و نوع بار شما ارائه مي نمايد .

 

 

مهران شهری در استان ایلام ایران است و مرکز بخش مرکزی شهرستان مهران است. شهر مهران در ۱۰۰ کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام واقع شده است. مهران بخشی از مناطق گرمسیری استان ایلام محسوب می شود.

 

 

خروجی مهران از فعالترین مرزهای رسمی ایران است که نزدیکی به شهرهای مذهبی کشور عراق این مرز را به یکی از مهم‌ترین کانون‌های رفت و آمد زائران به ویژه در اربعین و صدور کالا به کشور عراق تبدیل کرده‌است. مرز مهران در سال ۱۳۸۲ با پیشنهاد وزارت امور خارجه کشور از سوی سازمان ملل متحد به عنوان مرز بین‌المللی شناخته شد.

 

باربري تهران به مرز مهران

ارسال بار به مرز مهران با كاميون از تهران

 

الوبار براي ارسال بار به مرز مهران با كاميون از تهران ،‌ انواع كاميون هاي سبك و سنگين را به شما ارائه مي نمايد .  خدمات باربري به مرز مهران با كاميون را با كمترين نرخ باربري مي توانيد بدست آوريد .

 

حمل بار به مرز مهران با كاميون هاي 6چرخ و 10 چرخ

باربري از تهران به مرز مهران با تريلي و ترانزيت 

ارسال بار به مهران از تهران با كاميونت و خاور روباز و مسقف

 

كاميون هاي ارائه شده توسط الوبار براي انواع بارها با تمامي تناژ مناسب مي باشد . بر اساس نوع بار و وزن بار الوبار بهترين و كمترين هزينه باربري را به شما ارائه مي نمايد .

 

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

بيمه نامه حمل بار از تهران به مرز مهران

 

الوبار پس از سالها تجربه در حمل بار هاي تجاري و صادراتي ، براي تمامي بارها ( مخصوصا بارهاي تجاري به مرز ) از بيمه نامه حمل بار استفاده مي نمايد . بارهاي تجاري داراي ارزش بسيار بالايي مي باشند . به همين جهت بيمه نامه باربري براي بار هاي با ارزش بالا نظير بار هاي صادراتي لازم و واجب مي باشد .

 

 

بيمه نامه هاي الوبار بر اساس ارزش بار و نوع بار مشخص مي گردد كه صاحبين بار مي بايست به صورت صحيح ارزش بار خود را اعلام نمايند .

 

 

درخواست كاميون براي حمل بار از تهران به مرز مهران چگونه است ؟

براي درخواست كاميون براي حمل بار به مرز مهران از تهران ، بدون هيچ سختي و دردسر مي توانيد با سامانه اينترنتي مشاوره الوبار تماس بگيريد .

 

 

الوبار براي حمل بار به مرز مهران از تهران تمامي مشاوره هاي مفيد و موثر را در كمترين زمان و با بهترين اطلاعات در اختيار شما قرار خواهد داد .

 

بيمه نامه حمل بار از تهران به مرز مهران

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برای تماس ، لمس کنید