header aloobar

کامیون جفت تهران برای تبریز با ارزان ترین قیمت

 

جفت تهران تبریز با تخفیف ویژه ، کامیون جفت تهران برای تبریز با بارنامه دولتی ، جفت تهران تبریز با ارزان ترین قیمت و بیمه رایگان را الوبار به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

شرکت الوبار با داشتن سال ها تجربه و سابقه در این زمینه آماده رسانی به شما مشتریان گرامی برای جفت تهران تبریز می باشد و هدف اصلی شرکت الوبار این است که رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید.

 

ما در ادامه در مورد کامیون جفت تهران تبریز و به تمام خدمات الوبار مثل ارائه بیمه رایگان ، بارنامه دولتی ، مشاوره رایگان و تعرفه اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات را بدست بیاورید.

 

خدمات الوبار برای کامیون جفت تهران تبریز

 

از کامیون های جفت که دارای 10 چرخ می باشد برای بار و کالا های با وزن 15 تن مورد استفاده قرار می گیرد. ما حمل بار با کامیون جفت تهران تبریز را به صورت دربستی ارسال می کنیم. 

 

خدمات باربری ما با کامیون جفت تهران تبریز به همراه بیمه نامه رایگان و بارنامه دولتی می باشد. ما بار های شما را با کامیون جفت از تهران با تخفیف ویژه و ارزان ترین قیمت انجام می دهیم. 

 

شرکت ما برای جفت تهران تبریز بیمه نامه ای معتبر و رایگان را نیز در نظر گرفته است و تا سقف 100 میلیون تومان تمام بار هایتان را بیمه می نماید.

 

الوبار ارسال بار و کالا های تجاری و صنعتی با کامیون جفت تهران تبریز را در کمترین زمان انجام می دهد. 

 

برای کامیون جفت تهران تبریز می توانید از شرکت الوبار مشاوره رایگان دریافت کنید تا هزینه کمتری را برای حمل بار به تبریز و حمل کالا هایتان پرداخت نمایید.

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

 

کامیون جفت تهران تبریز به همراه بیمه رایگان 

 

الوبار تمام بار و کالا های شما برای باربری با کامیون جفت تهران تبریز به صورت رایگان بیمه صادر می کند. 

 

با بیمه می توان اگر در هنگام ارسال بار با کامیون جفت تهران تبریز اتفاقی رخ دهد آن را جبران کرد. این اتفاقات شامل موارد زیر می باشند :

  1. حوادث طبیعی
  2. حوادث غیر طبیعی
  3. آتش سوزی
  4.  آب گرفتگی
  5. تصادف
  6. سرقت

 

بیمه نامه الوبار تحت پوشش بیمه ایران به صورت کامل می باشد و بار و کالا های تجاری و صنعتی شما را تا سقف 100 میلیون تومان به صورت رایگان برای باربری کامیون تبریز بیمه می کند.

 

با بیمه نامه الوبار دیگر نگران بار و کالا های خود با کامیون جفت تهران تبریز نباشید و آن را با خیالی راحت به ما بسپارید چرا که اگر مشکلی پیش بیاید بیمه نامه ما تمام هزینه های خسارات را نیز به صورت کامل پرداخت می نماید.

 

کامیون جفت تهران تبریز به همراه بیمه نامه رایگان 
کامیون جفت تهران تبریز به همراه بیمه رایگان 

 

قیمت جفت تهران تبریز چقدر می شود ؟

 

مواردی وجود دارد که بر قیمت جفت تهران تبریز تاثیر می گذارد به خاطر همین نمی توان قیمت دقیقی را نیز اعلام کرد و بگوییم چقدر می شود.

 

عواملی که بر قیمت جفت تهران تبریز تاثیر می گذارد شامل موارد زیر می باشند :

  1. نوع بار 
  2. ارزش بیمه نامه
  3. شرایط آب و هوایی
  4. طول مسافت از لحظه بارگیری تا محله تخلیه

 

کامیون جفت  قیمت
کرایه کامیون جفت از تهران به تبریز 5.000.000

 

این قیمتی که در بالا برای جفت تهران تبریز اشاره کردیم قیمت تقریبی تابستان 1401 می باشد و برای اطلاع دقیق تر در مورد قیمت با الوبار تماس بگیرید.

 

جفت تهران تبریز با ارزان ترین قیمت را از شرکت الوبار بخواهید. هزینه ای که به مشتریان در باربری کامیون جفت 15 تن اعلام می شود ارزان ترین کرایه می باشد و در عین حال با بالا ترین کیفیت می باشد.

 

هزینه حمل بار با کامیون جفت یا 15 تن از تهران را با تماس با کارشناسان الوبار به کمترین میزان خود کاهش دهید زیرا مشاوران الوبار به دنبال حمل بار ارزان می باشند در نتیجه با بررسی نوع بار و وزن و حجم آن نوع کامیون مشتری را بررسی می کند و در صورتی که برای حمل این نوع کالا مناسب باشد، سفارش ثبت شود. 

 

دومین مورد تاثیر گذار بر نرخ کرایه حمل بار با کامیون جفت تهران تبریز می توان به فاصله ی بین مبدا و مقصد و میزان دسترسی به این دو مکان اشاره کرد هر چه مبدا و مقصد در نقطه ی دورتر نسبت به هم باشند قیمت نیز افزایش خواهد یافت.

 

از دیگر موارد تاثیر گذار می توان به شرایط آب و هوایی اشاره کرد مثلا در روز هایی که هوا برفی هست به دلیل کمبود ماشین قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

 

شرکت الوبار خدمات باربری تریلی تبریز را هم مثل جفت تهران تبریز با ارزان ترین قیمت انجام می شود.

 

جفت تهران تبریز با ارزان ترین قیمت 
جفت تهران تبریز با ارزان ترین قیمت

 

کامیون جفت تهران تبریز با بارنامه دولتی

 

بارنامه دولتی را برای کامیون جفت تهران تبریز را شرکت معتبر الوبار برای تمام بار و کالا های شما صادر می کند.

 

بارنامه دولتی سندی می باشد که در آن اطلاعات بار ، صاحب بار ، اطلاعات گیرنده ، اطلاعات فرستنده ، اطلاعات حمل کننده ، اطلاعات دریافت کننده و … در آن ثبت می شود.

 

با بارنامه دولتی الوبار دیگر نگران بار و کالاهای خود نباشید چرا که با بارنامه دولتی امنیت بار تضمین می شود.

 

بارنامه دولتی برای بار هایی که برون شهری هستند صادر می شود تا در پلیس راه مانعی هنگام عبور جفت تهران تبریز نباشد.

 

شرکت های اتوبار نمی توانند بارنامه دولتی صادر کنند و فقط شرکت های معتبر باربری می توانند بارنامه صادر کنند پس در انتخاب شرکت باربری برای کامیون جفت تهران تبریز خیلی دقت کنید.

 

شرکت الوبار برای خاور تهران تبریز و کفی تهران تبریز هم بارنامه دولتی همانند جفت تهران تبریز صادر می نماید.

 

ابعاد کامیون جفت تهران تبریز

 

کامیون جفت تهران تبریز یا کامیون 10 چرخ دارای ابعادی با طول 6.80 و عرض 2.25 و وزن قابل تحمل 15 تن می باشد که همه روزه تعداد زیادی از مشتریانی که نوع بار آن ها تجاری و صنعتی می باشد ، آن را درخواست می کنند.

 

کامیون ها بهترین نوع ماشین برای حمل بار و کالا های نیمه سنگین می باشد. ما خدمات با کامیون جفت را به صورت شبانه روزی برای شما مشتریان عزیز انجام می دهیم. کامیون جفت تهران تبریز را در مدت زمان کوتاه از شرکت معتبر الوبار بخواهید.

 

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد کامیون جفت تهران تبریز و این که چه نوع بار هایی با این ماشین حمل می شود با شماره تلفن 02140333726 تماس بگیرید.

 

جفت تهران تبریز
جفت تهران تبریز

 

جفت از تمام نقاط تهران به تبریز

 

خدمات جفت از تمام نقاط تهران به تبریز در سریع ترین زمان ممکن توسط باربری متخصص الوبار انجام می شود.

 

  1. ارسال بار از ورامین با جفت به تبریز
  2. حمل بار از کرج با جفت به تبریز
  3. باربری شهرری با جفت به تبریز
  4. ارسال بار از قرچک با جفت به تبریز
  5. حمل بار از شهریار با جفت به تبریز
  6. باربری پرند با جفت به تبریز

 

خدمات جفت تهران تبریز از تمام مناطق تهران ( شرق – غرب – جنوب – شمال ) هم امکان پذیر می باشد.

 

الوبار حمل بار با نیسان به تبریز را هم از تمام نقاط تهران انجام می دهد.

 

دریافت مشاوره رایگان برای جفت تهران تبریز

 

برای دریافت مشاوره رایگان برای کامیون جفت تهران تبریز با کارشناسان و مشاوران الوبار تماس حاصل بفرمایید. 

 

کارشناسان و مشاوران ما به صورت همه روزه آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند. با مشاوره می توانید هزینه کمتری را برای باربری با کامیون جفت به تبریز صرف کنید.

 

برای ثبت سفارش در کامیون جفت تهران تبریز می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید که در ادامه مراحل ثبت را خواهیم گفت.

 

در صورت هر گونه سوال در مورد جفت تهران تبریز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. 

 

برای حمل بار با کامیون برگشتی و ترانزیت تهران تبریز هم ما مشاوره به صورت رایگان همانند جفت تهران تبریز در تمام روز های هفته ارائه می دهیم.

 

دریافت مشاوره رایگان برای جفت تهران تبریز
دریافت مشاوره رایگان برای جفت تهران تبریز

 

ثبت سفارش برای جفت تهران تبریز

 

برای ثبت سفارش جفت تهران تبریز می توانید با شرکت معتبر و متخصص الوبار تماس بگیرید و سفارشتان را در کمترین زمان ممکن انجام بدهید.

 

کارشناسان الوبار در تمام روزها در خدمت شما مشتریان عزیز می باشند و سفارشتان را در کمترین زمان ثبت می کنند.

 

راه دیگر ثبت سفارش جفت تهران تبریز از طریق وبسایت الوبار می باشد و شما می توانید اطلاعاتتان را وارد کنید و پس این آن کارشناسان الوبار در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

 

شرکت الوبار خدمات با کامیون جفت را با بهترین کیفیت به همراه تخفیف های ویژه به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد و با الوبار دیگر نگران بارهایتان اصلا نباشید چرا که الوبار متخصص جفت تهران تبریز می باشد.

Summary
Review Date
Reviewed Item
جفت تهران تبریز
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برای تماس ، لمس کنید