header aloobar

ارسال محموله با کامیون اردبیل به همراه کمترین کرایه

 

الوبار باربری کامیون اردبیل را با ارزان ترین قیمت ، ارسال محموله با کامیون اردبیل به همراه کمترین نرخ کرایه ، باربری کامیون اردبیل به همراه تخفیف ویژه در تمام روزهای هفته برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

 

کامیون ها مدل های مختلفی دارند که برای حمل بارهایی نیمه سنگین از آن ها استفاده می شود.

 

انواع کامیون :

  1. کامیون تک
  2. کامیون جفت 
  3. کامیون 911

 

شرکت الوبار خدمات ، باربری کامیون اردبیل را با بیمه نامه معتبر و رایگان انجام می دهد و به صورت کامل بارهایتان را بیمه می کند.

 

الوبار برای ارسال محموله با کامیون اردبیل از تهران بارنامه دولتی صادر می کند تا امنیت بارهایتان نیز تضمین بشود و بارنامه دولتی را فقط شرکت هایی که معتبر هستند می توانند صادر کنند.

 

شما عزیزان می توانید در تمام روزهای هفته از شرکت الوبار برای باربری کامیون اردبیل مشاوره بگیرید و هر سوالی دارید را از کارشناسان ما بپرسید.

 

باربری کامیون اردبیل را با الوبار تجربه کنید و با الوبار متخصص باربری تهران به اردبیل دیگر نگرانی نداشته باشید.

 

باربری کامیون اردبیل
باربری کامیون اردبیل

 

باربری کامیون اردبیل با بیمه نامه رایگان

 

بیمه نامه از موارد مهم و بسیار ضروری برای باربری کامیون اردبیل می باشد چرا که ممکن است در حین مسیر حوادثی رخ بدهد که باعث آسیب دیدگی بار شود.

 

حوادث ناگوار شامل :

  1. آتش سوزی
  2. تصادف
  3. مفقودی بار
  4. تصادف
  5. عوامل طبیعی 
  6. عوامل غیر طبیعی

 

الوبار متخصص حمل بار با کامیون ، بیمه نامه ای تا سقف 100 میلیون تومان به صورت رایگان برای باربری کامیون اردبیل در نظر گرفته و تمام بارها را به صورت کامل بیمه می کند.

 

بیمه نامه ای که الوبار برای باربری کامیون اردبیل ارائه می دهد تحت پوشش بیمه نامه ایران می باشد و اگر مشکلی پیش بیاید بیمه نامه الوبار تمام هزینه های خسارات را پرداخت می نماید.

 

باربری کامیون اردبیل با ارزان ترین قیمت به همراه بیمه نامه رایگان را توسط شرکت متخصص الوبار تجربه نمایید.

 

هزینه باربری کامیون اردبیل چقدر است ؟

 

کرایه باربری کامیون اردبیل به عوامل های بسیار مختلفی بستگی دارد و این عوامل باعث می شود که نتوان قیمت دقیقی را نیز اعلام کرد.

 

از عوامل تاثیر گذار بر کرایه باربری کامیون اردبیل می توان به موارد های زیر اشاره کرد :

  1. بیمه نامه
  2. طول مسافت از لحظه بارگیری تا محل تخلیه
  3. نوع کامیون
  4. وزن بار
  5. ارزش بار
  6. حجم بار
  7. نوسانات بازار
  8. شرایط آب و هوایی

 

این موارد بر هزینه باربری کامیون اردبیل تاثیر گذار می باشد مثلا به دلیل این که اردبیل در منطقه کوهستانی قرار دارد ، در بیش تر مواقع برفی و بارانی می باشد به خاطر همین زمانی هوا برفی باشد ، کامیون خیلی کم پیدا می شود به خاطر همین قیمت باربری کامیون اردبیل افزایش پیدا می کند.

 

ولی با الوبار اصلا نگران هزینه باربری کامیون اردبیل نباشید چرا که الوبار خدمات خود را با ارزانترین قیمت نیز ارائه می دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیش تر و دقیق تر در مورد تعرفه باربری کامیون اردبیل و یا حتی کرایه کامیون به ارومیه با کارشناسان الوبار تماس بگیرید.

نرخ کرایه باربری کامیون اردبیل
نرخ کرایه باربری کامیون اردبیل

 

باربری کامیون تک برای اردبیل

 

از کامیون تک برای حمل بارهای با وزن ده تن نیز استفاده می شود و نام کامیون های تک ، کامیون 6 چرخ هم نیز می باشد.

 

ابعاد و مشخصات کامیون تک :

  1. طول : 5.8
  2. عرض : 2.2 تا 2.25
  3. ارتفاع کف تا لبه : 1.1 تا 1.2

 

الوبار متخصص باربری کامیون اردبیل ، کامیون های تک را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهد و در سریع ترین زمان بارها را تحویلتان می دهد.

 

الوبار با داشتن رانندگان حرفه ای ، خدمات باربری کامیون اردبیل را با بهترین کیفیت انجام می دهد و با انتخاب الوبار دیگر نگران باربری کامیون تک برای اردبیل نباشید.

 

این را هم بدانید که نوع کمپرسی از این نوع کامیون وجود دارد که بیش تر برای ارسال محموله های درون شهری از آن استفاده می شود.

 

الوبار متخصص حمل بار به اردبیل در خدمات تمام مشتریان عزیز برای باربری کامیون اردبیل می باشیم و کافی است با ما تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید.

 

باربری کامیون اردبیل
باربری کامیون تک برای اردبیل

 

باربری کامیون جفت اردبیل

 

باربری کامیون جفت اردبیل توسط الوبار در کمترین زمان ممکن انجام می شود. کامیون های جفت برای حمل بارهایی با وزن پانزده تن نیز استفاده می شود و نام دیگر این کامیون ها 10 چرخ می باشد.

 

ابعاد و مشخصات کامیون جفت :

  1. طول : 6.38 تا 7
  2. عرض : 2.35 تا 2.45
  3. ارتفاع کف تا لبه : 1.2 تا 1.3

 

برای بارهایی تا وزن پانزده تن ، این نوع کامیون خیلی مناسب می باشد اما برای حمل بار با وزن بیش تر از پانزده تن بهتر است از تریلی استفاده شود.

 

الوبار در تمام روزهای هفته آماده خدمات رسانی برای باربری کامیون اردبیل می باشد و شما کافی است با الوبار تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید.

 

از دیگر خدمات تخصصی الوبار به جز باربری کامیون اردبیل می توان به باربری تریلی اردبیل اشاره کرد.

 

باربری کامیون اردبیل با مشاوره تخصصی

 

شما عزیزان می توانید برای باربری کامیون اردبیل ، از شرکت الوبار مشاوره به صورت تخصصی بگیرید و هر اطلاعاتی را که نیاز دارید بدست بیاورید.

 

مشاوران و کارشناسان الوبار در خدمت شما عزیزان برای باربری کامیون اردبیل می باشند و تمام اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند.

 

با مشاوره می توانید تصمیم خوبی را برای باربری کامیون اردبیل بگیرید و بهترین انتخاب را انجام بدهید و همین امر باعث کاهش هزینه هایتان نیز می شود.

 

سعی کنید حتما از الوبار برای باربری کامیون اردبیل مشاوره بگیرید و بهترین زمان برای مشاوره چند ساعت قبل از بارگیری می باشد.

 

برای دریافت مشاوره به صورت رایگان و تخصصی در جهت باربری کامیون اردبیل می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت الوبار تماس بگیرید.

 

برای حمل بار با نیسان به اردبیل و باربری ایسوزو اردبیل هم ما مثل باربری کامیون اردبیل مشاوره به صورت رایگان در تمام روز های هفته ارائه می دهیم.

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

 

صادر کردن بارنامه دولتی برای ارسال محموله با کامیون اردبیل

 

بارنامه دولتی را فقط باربری های که معتبر هستند می توانند صادر کنند و بارنامه دولتی باعث امنیت بار نیز هنگام ارسال محموله با کامیون اردبیل می شود پس سعی کنید باربری را انتخاب نمایید که بتواند بارنامه دولتی صادر کند.

 

در بارنامه دولتی اطلاعاتی مثل موارد زیر برای باربری کامیون اردبیل ثبت می شود :

  1. مشخصات نوع بار
  2. اطلاعات صاحب بار
  3. مشخصات دریافت کننده
  4. اطلاعات فرستنده
  5. مشخصات گیرنده
  6. اطلاعات حمل کننده
  7. مشخصات مالی
  8. اطلاعات پیش کرایه
  9. مشخصات کامیون

 

الوبار برای باربری کامیون اردبیل ، بارنامه دولتی را در سریع ترین زمان صادر می کند و با بارنامه دولتی امنیت بارهایتان را نیز تضمین می کند.

 

ما به جز باربری کامیون اردبیل ، برای خاور تهران اردبیل هم بارنامه دولتی صادر می نماییم.

 

باربری کامیون 911 اردبیل

 

یکی از انواع کامیون ها ، کامیون 911 می باشد که برای حمل بارهای مختلف تا تناژ 5 تن مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کامیون 911 از قدیمی ترین نوع کامیون می باشد و برای حمل محموله های مختلفی از آن استفاده می شود.

 

کامیون 911 دارای طول 5 متر می باشد و عرض اتاق آن نیز حدود 2 متر است. برای باربری کامیون اردبیل ، کافی است با شماره تلفن 02140333723 تماس بگیرید.

 

ارسال انواع محموله با کامیون اردبیل

 

ارسال انواع محموله با کامیون اردبیل در تمام روزهای هفته توسط مجموعه متخصص و حرفه ای الوبار انجام می شود.

 

برای باربری کامیون اردبیل هیچ محدودیتی در بارگیری محموله ها وجود ندارد. برخی از محموله هایی که الوبار ارسال می نماید شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مصالح ساختمانی
  2. دستگاه های صنعتی
  3. برخی از آهن آلات
  4. سنگ
  5. سرامیک
  6. مواد اولیه صنعتی

 

باربری کامیون اردبیل با بهترین کیفیت به صورت تخصصی توسط الوبار انجام می شود.

 

باربری کامیون اردبیل
باربری کامیون اردبیل

 

روش های ثبت سفارش برای باربری کامیون اردبیل چگونه می باشد ؟

 

شما عزیزان می توانید باربری کامیون اردبیل را از طریق دو راه سفارشتان انجام بدهید.

 

یکی از روش های ثبت سفارش برای باربری کامیون اردبیل از طریق وبسایت الوبار در قسمت تماس با ما می باشد و شما عزیزان پس از این که تمام اطلاعاتان را وارد کردید کارشناسان الوبار در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

 

روش دیگر و بهترین روش برای ثبت سفارش باربری کامیون اردبیل ، تماس با کارشناسان حرفه ای الوبار می باشد و شما مشتریان گرامی از این طریق هم می توانید سفارشتان را برای باربری کامیون اردبیل انجام بدهید و کارشناسان الوبار قبل از این که سفارشتان را برای باربری کامیون اردبیل ثبت کنند تمام مشاوره های لازم را نیز به شما می دهند.

 

باربری کامیون اردبیل را با شرکت متخصص الوبار تجربه نمایید و از تخفیف های ویژه الوبار بهره مند بشوید و دیگر نگران بارهایتان نباشید چرا که ما تمام محموله و کالاهایتان را به صورت رایگان تا سقف 100 میلیون تومان بیمه می کنیم و آن ها را صحیح ، سالم به دستتان می رسانیم.

Summary
Review Date
Reviewed Item
باربری کامیون اردبیل
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ، لمس کنید