header aloobar

حمل بار از تهران به کردکوی با کمترین نرخ کرایه

 

باربری تهران به کردکوی با بیمه نامه رایگان ، حمل بار از تهران به کردکوی با کمترین نرخ کرایه ، باربری تهران به کردکوی با تخفیف های بسیار ویژه توسط الوبار انجام می شود.

 

شرکت الوبار با داشتن سال ها سابقه و تجربه متخصص در زمینه باربری تهران به کردکوی می باشد و آماده خدمات رسانی به تمامی صاحبین بار می باشد.

 

باربری تهران به کردکوی را شرکت الوبار با بیمه نامه معتبر و رایگان تحت پوشش بیمه نامه ایران انجام می دهد و تا سقف 100 میلیون تومان به صورت رایگان بار و کالاهای شما عزیزان را بیمه می کند.

 

الوبار برای باربری تهران به کردکوی بارنامه دولتی ارائه می دهد و بارنامه دولتی امنیت بارهایتان نیز تضمین می شود و فقط شرکت های معتبر می توانند بارنامه دولتی را صادر نمایند.

 

حمل بار به کردکوی با انواع تریلی ، انواع خاور ، انواع کامیون و نیسان انجام می شود و الوبار مجهزترین ماشین ها را در اختیارتان قرار می دهد.

 

شرکت الوبار برای باربری تهران به کردکوی مشاوره به صورت رایگان ارائه می دهد و با مشاوره می توانید هر اطلاعاتی را که لازم دارید بدست بیاورید.

 

باربری تهران به کردکوی را با شرکت الوبار متخصص باربری تهران به گلستان تجربه نمایید و الوبار خدمات خود را با کمترین قیمت به همراه تخفیف ویژه ارائه می دهد.

 

باربری به کردکوی با بهترین کیفیت
باربری به کردکوی با بهترین کیفیت

 

باربری تهران به کردکوی با بیمه نامه معتبر

 

شرکت الوبار باربری تهران به کردکوی را با بیمه نامه معتبر و رایگان همانطور که در بالا اشاره کردیم ارائه می دهد و تمام بار و کالاهای شما عزیزان را به صورت کامل بیمه می کند.

 

ممکن است هنگام باربری تهران به کردکوی حوادث های ناگواری رخ بدهد که باعث آسیب دیدگی بار و کالاهایتان بشود و به خاطر همین وجود بیمه نامه نیز الزامی می باشد.

 

بیمه نامه ای که الوبار برای باربری تهران به کردکوی ارائه می دهد تحت پوشش بیمه نامه ایران که یک بیمه نامه معتبر هست می باشد.

 

الوبار تا سقف 100 میلیون تومان به صورت رایگان بار و کالاهایتان را بیمه می کند و با شرکت الوبار نگران باربری تهران به کردکوی نباشید و اگر اتفاقی رخ بدهد با بیمه نامه جبران می شود.

 

ما به جز بیمه نامه ، بارنامه دولتی هم صادر می کنیم و بارنامه دولتی یک سند می باشد که فقط شرکت های معتبر می توانند آن را نیز صادر نمایند و در بارنامه دولتی اطلاعاتی مثل موارد زیر در جهت باربری تهران به کوی ثبت می شود :

 

  1. اطلاعات نوع بار
  2. مشخصات وزن بار 
  3. اطلاعات گیرنده 
  4. مشخصات دریافت کننده 
  5. اطلاعات راننده 
  6. مشخصات مالی 
  7. اطلاعات پیش کرایه

 

الوبار به عنوان یک شرکت معتبر خدمات باربری تهران به کردکوی را با بارنامه دولتی انجام می دهد و در سریع ترین زمان بارنامه دولتی را صادر می کند.

 

بارنامه دولتی باعث امنیت بار و کالاهایتان می شود و با الوبار دیگر نگران امنیت بارهایتان نباشید و باربری تهران به کردکوی را با ما تجربه نمایید.

 

حمل بار به بندر ترکمن با بیمه رایگان تا سقف 100 میلیون تومان را هم مثل باربری تهران به کردکوی شرکت الوبار انجام می دهد.

 

هزینه باربری تهران به کردکوی چقدر می شود ؟

 

هزینه باربری تهران به کردکوی به عوامل خیلی زیاد و مختلفی بستگی دارد که باعث می شود قیمت در هر لحظه تغییر نماید.

 

عواملی که بر تعرفه باربری تهران به کردکوی تاثیر می گذارد شامل موارد زیر می باشند :

  1. نوع بار
  2. وزن بار
  3. ارزش بیمه نامه
  4. طول مسافت
  5. شرایط آب و هوایی
  6. نوع ماشین
  7. نوسانات بازار

 

این اطلاعاتی که در بالا اشاره کردیم باعث می شود که در هر لحظه قیمت حمل بار از تهران به کردکوی تغییر نماید ولی به دلیل این که ما تمام خدماتمان را با تخفیف ویژه ارائه می دهیم باعث کاهش نرخ کرایه می شود.

 

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه باربری تهران به کردکوی کافی است با شماره تلفن های 02140333723 تماس بگیرید.

 

هزینه باربری تهران به کردکوی
هزینه باربری تهران به کردکوی

 

حمل بار به کردکوی با کامیون

 

الوبار خدمات حمل بار به کردکوی با انواع کامیون ها در تمام روزهای هفته با ارزان ترین قیمت انجام می دهد و کامیون ها مدل های مختلفی دارند که برای باربری تهران به کردکوی در اختیارتان قرار می دهیم.

 

کامیون تک ، کامیون جفت و کامیون 911 از انواع کامیون ها می باشند که شرکت الوبار برای باربری تهران به کردکوی مجهزترین کامیون ها را در اختیارتان قرار می دهد.

 

ابعاد کامیون تک :

  1. طول : 5.8
  2. عرض : 2.2 تا 2.25
  3. ارتفاع کف تا لبه : 1.1 تا 1.2

 

ابعاد کامیون جفت :

  1. طول : 6.38 تا 7
  2. عرض : 2.35 تا 2.45
  3. ارتفاع کف تا لبه : 1.2 تا 1.3

 

هر کدام از کامیون ها بر اساس نوع بار در جهت باربری تهران به کردکوی استفاده می شود مثلا از کامیون تک برای حمل بارهای ده تن از کامیون جفت برای حمل بارهای پانزده تن و از کامیون 911 برای حمل بارهای پنج تن نیز استفاده می شود.

 

حمل بار به کردکوی با انواع کامیون ها را از شرکت الوبار بخواهید و با الوبار دیگر نگرانی در مورد باربری تهران به کردکوی نداشته باشید و الوبار حمل بار به گرگان و باربری ارزان تهران به گرگان با انواع کامیون ها را به صورت همه روزه و ارزان ترین قیمت مثل کردکوی ارائه می دهد.

 

حمل بار به کردکوی با کامیون
حمل بار به کردکوی با کامیون

 

باربری تهران به کردکوی با تریلی

 

تریلی ها برای حمل بارهای سنگین و نیمه سنگین نیز استفاده می شود و الوبار باربری تهران به کردکوی را با انواع تریلی ها به صورت شبانه روزی انجام می دهد.

 

تریلی ها مثل کامیون ها در چند نوع می باشند که شامل تریلی کفی ، تریلی چادری یا تریلی ترانزیت ، تریلی لبه دار و تریلی کمرشکن می باشند و الوبار مجهزترین تریلی ها را دارا می باشد و برای باربری تهران به کردکوی در اختیارتان قرار می دهد.

 

ابعاد و مشخصات تریلی کفی

  1. طول : 10 الی 13.60
  2. عرض : 2.4 تا 2.5
  3. ارتفاع تا سطح زمین : 1.4 تا 1.7
  4. ظرفیت کل : 40 تن

 

ابعاد و مشخصات تریلی بغلدار :

  1. طول : 12.2 تا 13.6
  2. عرض : 2.5 
  3. ارتفاع کف تا لبه : 0.5 تا 0.8

 

ابعاد و مشخصات تریلی ترانزیت :

  1. طول : 12.2 تا 13.6
  2. عرض : 2.5 
  3. ارتفاع کف تا لبه : 2.5 تا 2.9

 

رانندگان تریلی شرکت الوبار همگی حرفه ای و آشنا به جاده می باشند و باربری تهران به کردکوی را با بهترین کیفیت انجام می دهند.

 

باربری تهران به کردکوی با تریلی با تخفیف ویژه را با شرکت الوبار تجربه نمایید و الوبار باربری تهران به آزادشهر با تریلی را همانند باربری به کردکوی با تخفیف ویژه ارائه می دهد.

 

باربری تهران به کردکوی با تریلی
باربری تهران به کردکوی با تریلی

 

باربری تهران به کردکوی با نیسان

 

نیسان ها مناسب ترین نوع ماشین برای حمل بارهای خیلی سبک می باشند و الوبار انواع نیسان ها را به صورت مجهز در اختیارتان برای باربری تهران به کردکوی قرار می دهد.

 

نیسان ها تا وزن دو تن را می توانند تحمل کنند و از نیسان ها برای حمل اثاثیه منزل نیز هم استفاده می شود.

 

خدمات باربری تهران به کردکوی با نیسان در الوبار به صورت دربستی می باشد و ما خرده باری انجام نمی دهیم.

 

الوبار خدمات حمل بار به کردکوی از تهران با نیسان را با کمترین نرخ کرایه انجام می دهد و برای اطلاعات بیش تر در مورد خدمات با نیسان با کارشناسان الوبار تماس بگیرید.

 

الوبار خدمات حمل بار به گالیکش را هم با نیسان همانند باربری تهران به کردکوی در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

اسباب کشی از تهران به کردکوی

 

اسباب کشی از تهران به کردکوی در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت توسط شرکت الوبار انجام می شود.

 

از نیسان و کامیونت مسقف نیز برای اسباب کشی از تهران به کردکوی استفاده می شود و ما برای باربری تهران به کردکوی به صورت مجهز آن ها را در اختیارتان قرار می دهیم.

 

برای ارسال بار و اثاثی که کم حجم باشد از نیسان استفاده می شود ولی اگر اسبابتان حجم زیادی دارد و خیلی حساس هست بهتر است از کامیونت مسقف استفاده شود.

 

باربری تهران به کردکوی و ارسال اثاثیه با بهترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن را با ما تجربه نمایید.

 

ارسال خودرو از تمام نقاط تهران به کردکوی

 

ارسال خودرو از تمام نقاط تهران به کردکوی توسط الوبار با بهترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن توسط شرکت معتبر و با تجربه الوبار متخصص باربری تهران به کردکوی نیز انجام می شود.

 

ارسال خودرو از تمام نقاط تهران به کردکوی را هم می شود به صورت تکی با خودروبر کفی ، یا به صورت چند تایی با خودروبر تریلی انجام داد.

 

ما انواع ماشین ها را به کردکوی حمل می نماییم که شامل موارد زیر می باشند :

  1. حمل خودرو لوکس
  2. ارسال خودرو تصادفی
  3. حمل خودرو صفرکیلومتر
  4. ارسال خودرو وارداتی

 

باربری تهران به کردکوی و ارسال خودرو از تمام نقاط تهران به کردکوی با پوشش بیمه نامه را از ما بخواهید.

 

دیگر خدمات تخصصی الوبار به جز باربری تهران به کردکوی و ارسال خودرو به این شهر ، خدمات حمل بار به مینودشت می باشد.

 

مشاوره و ثبت درخواست برای باربری تهران به کردکوی

 

یکی از خدماتی که باربری الوبار در جهت حمل بار به کردکوی به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد مشاوره به صورت رایگان می باشد.

 

کارشناسان و مشاوران الوبار آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشند و شما را به بهترین شکل ممکن در جهت باربری تهران به کردکوی راهنمایی می کنند.

 

از مزیت های خوبی که مشاوره برای باربری تهران به کردکوی دارد این است که باعث می شود که هزینه کمتری را پرداخت نمایید و هر اطلاعاتی را که لازم دارید بدست بیاورید.

 

سعی کنید حتما از الوبار برای باربری تهران به کردکوی مشاوره بگیرید و برای دریافت مشاوره رایگان کافی است با شرکت الوبار تماس بگیرید.

 

الوبار برای حمل بار به علی آباد کتول و حمل بار به گنبد کاووس هم مثل باربری تهران به کردکوی مشاوره رایگان در تمام روز های هفته ارائه می دهد.

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

 

برای ثبت سفارش در جهت باربری تهران به کردکوی شما مشتریان عزیز می توانید از طریق وبسایت الوبار اقدام نمایید و خیلی سریع سفارشتان را ثبت کنید.

 

کارشناسان الوبار پس از این که اطلاعاتتان را در وبسایت برای باربری تهران به کردکوی ثبت کردید با شما برای ادامه مراحل تماس می گیرند.

 

راه دیگر ثبت سفارش برای باربری تهران به کردکوی از طریق تماس با باربری الوبار می باشد و شما از این طریق هم می توانید سفارشتان را انجام بدهید.

 

باربری تهران به کردکوی با بیمه نامه معتبر و رایگان به همراه تخفیف ویژه و ارزان ترین قیمت را با باربری متخصص و معتبر الوبار تجربه نمایید.

 

ما تمام تلاشمان را می کنیم که رضایت شما مشتریان عزیز را بدست بیاورید و به خاطر همین بهترین کیفیت را نیز برای باربری تهران به کردکوی ارائه می دهیم.

Summary
Review Date
Reviewed Item
باربری تهران به کردکوی
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برای تماس ، لمس کنید