header aloobar

ارسال محموله از تهران به بیرجند با ارزان ترین قیمت

 

باربری تهران به بیرجند با بیمه رایگان ، ارسال محموله لز تهران به بیرجند با ارزان ترین قیمت ، باربری تهران به بیرجند با تخفیف ویژه را از شرکت الوبار بخواهید.

 

الوبار از شرکت های باربری است که توانسته است اعتماد مشتریان را جلب کند و باربری تهران به بیرجند را با بارنامه دولتی به مقصد ارسال کند. 

 

در ادامه به توضیحات بیش تری در مورد خدماتمان برای باربری تهران به بیرجند مثل : بیمه نامه رایگان ، بارنامه دولتی ، قیمت ، مشاوره رایگان نیز می پردازیم پس با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات مورد نیازتان را بدست بیاورید.

 

باربری تهران به بیرجند در تمام روز های هفته

 

شرکت ما باربری تهران به بیرجند را در تمام روز های هفته با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

 

از خدمات الوبار برای باربری تهران به بیرجند می توان به بیمه نامه معتبر آن اشاره کرد و 100 میلیون تومان از بیمه نامه ما رایگان است و انواع محموله را شامل می شود.

 

این بیمه نامه سبب شده است تا مشتریان بدون دغدغه محموله خود را از تهران به بیرجند ارسال کنند و ما با برنامه ریزی درست و پیگیری هایی که انجام می دهیم باربری تهران به بیرجند را در روز خواسته شده به طور حتم بارگیری و در مقصد تخلیه می کنیم. 

 

اما شرکت برای اطمینان خاطر در ارسال محموله از تهران به بیرجند بار شما را به صورت کامل بیمه می کند. یکی از دیگر خدمات ما صدور بارنامه دولتی است که جزئیات آن در زیر گفته خواهد شد و بارنامه در جهت امنیت محموله نیز صادر می شود.

 

هزینه ای که برای  باربری تهران به بیرجند به شما اعلام می کنیم مطمئن باشید به صرفه ترین هزینه می باشد زیرا قیمت های شرکت برحسب نرخ اتحادیه می باشد. 

 

باربری تهران به بیرجند و حمل بار به بیرجند را به گروه تخصصی الوبار بسپارید و دیگر نگران امنیت بارهایتان اصلا نباشید چرا که ما متخصص می باشیم.

 

باربری تهران به بیرجند را می توانید با ارزان ترین قیمت به صورت دربست انجام دهید و ما با انواع کامیون و تریلی می توانیم خدمات باربری تهران به بیرجند را به مشتریان ارائه بدهیم.

 

اثاث کشی به بیرجند با انواع کامیونت های ایسوزو و بادسان و خاورهای مسقف و روباز توسط الوبار متخصص باربری تهران به بیرجند انجام می شود.

 

باربری تهران به بیرجند
باربری تهران به بیرجند در تمام روز های هفته

 

نرخ کرایه باربری تهران به بیرجند چقدر می شود ؟

 

اکثر مشتریان عزیز به دنبال این هستند که نرخ کرایه باربری تهران به بیرجند چقدر می شود و چه شرکت باربری خدماتش را با قیمت خیلی کم ارائه می دهد.

 

برای باربری تهران به بیرجند با شرکت الوبار همراه باشید و تمام هزینه و کرایه هایی که به مشتریان اعلام خواهیم کرد قابل پیگیری از اتحادیه می باشد.

 

هزینه ارسال محموله از تهران به بیرجند همانند سایر شهرها به عوامل متعددی وابسته است اما مهم ترین آن مسافت بین دو شهر و نوع ماشین می باشد. 

 

عوامل تاثیر گذار کرایه باربری تهران به بیرجند شامل :

  1. نوع ماشین
  2. طول مسافت 
  3. ارزش بیمه نامه
  4. شرایط جوی
  5. نوسانات بازار
  6. نوع محموله 
  7. ارزش بیمه نامه

 

نوع ماشین و کامیون با توجه به وزن و حجم محموله تعیین می گردد با ذکر تناژ بار و مبدا و مقصد کرایه باربری تهران به بیرجند محاسبه می شود. 

 

مشتریان عزیز دقت نمایند علاوه بر این عواملی که ذکر کردیم عوامل دیگری نیز بر محاسبه هزینه باربری تهران به بیرجند دخیل می باشد که ممکن است هزینه را تغییر دهد.

 

ما با کمترین کرایه سعی خواهیم کرد باربری تهران به بیرجند را به مقصد ارسال کنیم زیرا از مهمترین وظایف ما باربری ارزان می باشد.

 

گاهی به دلیل تغییر شرایط در روز بارگیری کرایه باربری تهران به بیرجند افزایش می یابد و عمده ترین عامل آن نیز تغییرات آب و هوا و بارش های جوی می باشد. 

 

برای کسب آگاهی بیشتر در کرایه ی باربری تهران به بیرجند و باربری ارزان تهران با ما تماس بگیرید.

 

قیمت باربری تهران به بیرجند
قیمت باربری تهران به بیرجند

 

ارسال محموله از تهران به بیرجند با بارنامه دولتی

 

بارنامه دولتی ارسال محموله از تهران به بیرجند را شرکت الوبار در اسرع وقت صادر می کند. همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد از خدمات ویژه ما بارنامه دولتی می باشد.

 

بارنامه برای باربری تهران به بیرجند در هیچ اتوباری تنظیم نمی شود اما در شرکت های باربری از مهم ترین مسئولیت هایی است که به عهده آن ها می باشد. 

 

برای سنجش میزان اعتبار یک شرکت باربری آن است که آیا شرکت خود بارنامه را صادر می کند و یا این وظیفه را به یک شرکت دیگر برای باربری تهران به بیرجند واگذار می کند. 

 

الوبار به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های حمل و نقل تمامی سرویس های خود را از جمله باربری تهران به بیرجند را با بارنامه دولتی و قانونی ارسال می کند.

 

بارنامه سبب خواهد شد تا راننده مسئولیت خود را در حفاظت از محموله به درستی انجام دهد زیرا در غیر اینصورت وزارت راه پیگیر محموله مشتری خواهد بود. 

 

رانندگانی که شرکت با آن ها همکاری دارد همگی باتجربه و مورد اعتماد بوده و سابقه همکاری با شرکت را برای باربری تهران به بیرجند داشته اند. 

 

در بارنامه مسیر باربری نیز ذکر می شود و راننده موظف است طبق آن حرکت کند بارنامه دولتی الوبار در باربری تهران به بیرجند به درستی تنظیم می شود و توسط راننده به صاحب محموله تحویل داده خواهد شد. 

 

ما با ارزان ترین و کمترین کرایه تمامی مشتریان را از خدمات ویژه خود برای باربری تهران به بیرجند بهره مند می کنیم و با الوبار اصلا نگرانی نداشته باشید.

 

باربری تهران برای بیرجند با بارنامه دولتی
باربری تهران برای بیرجند با بارنامه دولتی

باربری تهران به بیرجند با تریلی

 

باربری تهران به بیرجند با تریلی را با شرکت الوبار تجربه کنید. الوبار برای حمل محموله های حجیم و سنگین انواع تریلی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

شما می توانید با ارزان ترین هزینه محموله خود را با انواع تریلی از تهران به بیرجند ارسال کنید. 

 

خدمات ما در کمترین زمان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و مشتریان می توانند باربری تهران به بیرجند را به ما بسپارند.

 

از انواع تریلی هایی که شرکت ما برای باربری تهران به بیرجند در اختیار مشتریان قرار می دهد و تریلی ها شامل :

 

  1. کفی
  2. ترانزیت
  3. بغلدار
  4. کمرشکن
  5. بوژی

 

ابعاد و مشخصات تریلی کفی

  1. طول : 10 الی 13.60
  2. عرض : 2.4 تا 2.5
  3. ارتفاع تا سطح زمین : 1.4 تا 1.7
  4. ظرفیت کل : 40 تن

 

ابعاد و مشخصات تریلی بغلدار :

  1. طول : 12.2 تا 13.6
  2. عرض : 2.5 
  3. ارتفاع کف تا لبه : 0.5 تا 0.8

 

ابعاد و مشخصات تریلی ترانزیت :

  1. طول : 12.2 تا 13.6
  2. عرض : 2.5 
  3. ارتفاع کف تا لبه : 2.5 تا 2.9

 

بسیاری از مشتریان در انتخاب درست نوع تریلی مشکل دارند در این صورت می توانید با کارشناسان الوبار و واحد پشتیبانی تماس بگیرید و برای باربری تهران به بیرجند مشاوره دریافت کنید.

 

با توجه به نوع محموله و نحوه تخلیه و بارگیری نوع تریلی برای باربری تهران به بیرجند تعیین می شود در صورتی که محموله شما آهن آلات و میل گردهای آهنی باشد بهترین و مناسب ترین نوع تریلی ، کفی می باشد. 

 

محموله ها به صورت حرفه ای در ماشین چیده شده و مهاربندی می شوند و تریلی چادری بیشترین درخواست را برای حمل محموله های تجاری دارد و هزینه آن از دیگر کامیون ها در جهت باربری تهران به بیرجند بیشتر است. 

 

حمل بار به مشهد هم توسط الوبار با انواع تریلی همانند باربری تهران به بیرجند در تمام روزهای هفته انجام می شود.

 

باربری تهران به بیرجند با تریلی
باربری تهران به بیرجند با تریلی

 

باربری تهران به بیرجند با کامیون تک و جفت

 

الوبار برای باربری تهران به بیرجند علاوه بر انواع تریلی ، انواع کامیون ها را نیز برای خدمت دهی به مشتریان آماده کرده است.

 

کامیون هایی که الوبار برای باربری تهران به بیرجند ارائه می دهد شامل موارد زیر می باشند :

  1. کامیون تک
  2. کامیون جفت
  3. کامیون 911

 

ابعاد کامیون تک :

  1. طول : 5.8
  2. عرض : 2.2 تا 2.25
  3. ارتفاع کف تا لبه : 1.1 تا 1.2

 

ابعاد کامیون جفت :

  1. طول : 6.38 تا 7
  2. عرض : 2.35 تا 2.45
  3. ارتفاع کف تا لبه : 1.2 تا 1.3

 

این کامیون ها دارای ظرفیت متفاوتی دارند برای مثال کامیون تک یا همان 6 چرخ گنجایش حداکثر 10 تن دارد و یا کامیون جفت همان 10 چرخ ظرفیت حداکثر حمل 15 تن را دارد.

 

هنگامی که با شرکت تماس می گیرد اطلاعات محموله خود را دقیق داشته باشید تا با ذکر آن بهترین نوع کامیون برای شما ارسال شود تا هم به محموله شما در باربری تهران به بیرجند صدمه وارد نشود و هم کرایه کمتری را بپردازید. 

 

کامیون های 10 تن و 15 تن می توانند به صورت مسقف نیز باشند اما تعداد آن ها کم می باشد و کامیون 911 ظرفیتی بین کامیونت و کامیون تک دارد و برای حمل تمامی محموله ها مناسب است.

 

باربری تهران به بیرجند با انواع کامیون را به ما بسپارید چرا که ما متخصص حمل بار به استان خراسان جنوبی می باشیم.

 

باربری تهران بیرجند به صورت دربستی

 

باربری تهران بیرجند و یا حتی دیگر شهرها مثل حمل بار به بجنورد در الوبار به صورت دربستی با ارزان ترین و کمترین کرایه در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. 

 

ما می توانیم کلیه محموله های شما را به صورت دربست و با کمترین کرایه به مقصد ارسال کنیم و امکان چند جا بارگیری و تخلیه برای باربری تهران به بیرجند وجود دارد و مشتریان می توانند با کمترین کرایه محموله خود را به مقصد ارسال کنند.

 

تمامی خدمات ما از مبدا تهران و کرج می باشد و به صورت دربست با انواع کامیون و تریلی به مقصد حمل می شود و تمام تلاشمان را می کنیم که باربری تهران به بیرجند را با بهترین کیفیت انجام بدهیم.

 

باربری تهران بیرجند به صورت دربستی
باربری تهران بیرجند به صورت دربستی

 

باربری تهران به بیرجند همراه با بیمه نامه

 

بیمه نامه باربری تهران به بیرجند از مهم ترین خدماتی است که ما به مشتریان خود عرضه می کنیم. بیمه برای پوشش ریسک ناشی از حوادث و خطراتی است که سلامت محموله را تهدید می کند 

 

در الوبار می توانید از 100 میلیون تومان بیمه رایگان برای باربری تهران به بیرجند بهره مند گردید و با کمترین هزینه محموله را مطابق با ارزش آن بیمه کنید 

 

بیمه برای کلیه محموله ها ضروری است به خصوص محموله های حساسی همانند اثاث منزل و لوازم اداری بعضی از محموله ها هستند که ریسک جابجایی بالایی دارند زیرا به سرعت در بازار فروخته شده و به پول نقد تبدیل می شوند.

 

به طور مثال محموله هایی مثل : برنج ، پسته در الوبار حمل نمی شود و یا محموله هایی همانند شیشه که خطر شکستگی آن بسیار است برای باربری تهران به بیرجند انجام نمی شود.

 

در بیمه کلیه حوادث هنگام باربری تهران به بیرجند قید شده که این حوادث شامل :

  1. تصادف
  2. آتش سوزی
  3. شکستگی
  4. عوامل طبیعی
  5. عوامل غیر طبیعی

 

این مواردی که در بالا اشاره کردیم برای باربری تهران به بیرجند ذکر شده است و بیمه مستلزم است در صورت بروز هر گونه حادثه آن را جبران کند.

 

باربری تهران به بیرجند با بیمه نامه رایگان و معتبر را از شرکت الوبار بخواهید و دیگر نگران محموله هایتان اصلا نباشید.

 

ارسال اسباب منزل به بیرجند از تهران با انواع کامیونت و خاور

 

کامیونت و خاور تنها برای ارسال اسباب منزل به بیرجند از تهران نمی باشد بلکه می توانید تمامی محموله های خود و باربری تهران به بیرجند را با کامیونت های مسقف و روباز و همچنین خاور به مقصد ارسال کنید. 

 

ابعاد خاور معمولی :

  1. طول : 3.8 تا 4.5
  2. عرض : 1.9 تا 2
  3. ارتفاع تا کفه لبه : 1.7 تا 2.7

 

ابعاد خاور بزرگ :

  1. طول : 4.5 تا 5.9
  2. عرض : 2 تا 2.2
  3. ارتفاع تا کفه لبه : 60 تا 1.3

 

ابعاد خاور مسقف :

طول : 4.5 تا 5.9

عرض : 2 تا 2.2

ارتفاع تا کفه لبه : 1.7 تا 2.7

 

اما به دلیل امکان مسقف شدن این نوع ماشین ها بیشتر برای ارسال اسباب به بیرجند از تهران و حمل اثاثیه به بیرجند کاربرد دارد و کامیونت ها ، خاورها می توانند حداکثر 3 الی 4 تن محموله را تحمل کنند و برای ارسال محموله هایی با این تناژ بسیار مناسب می باشند.

 

با نیسان ها هم می تواند اسباب را حمل کرد و  حمل بار به بیرجند با نیسان برای ارسال محموله های سبک و تا حداکثر وزن دو تن انجام می شود.

 

ما آماده خدمات رسانی باربری تهران به بیرجند با انواع ماشین ها برای حمل اسباب منزل می باشیم فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

 

باربری از تهران به بیرجند
باربری تهران به بیرجند

 

نحوه ثبت سفارش برای باربری تهران به بیرجند

 

برای ثبت سفارش در باربری تهران به بیرجند می توانید با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید. تنها با یک تماس سفارش شما ثبت می شود و الوبار به عنوان یک اسنپ بار در کوتاه ترین زمان بار شما از تهران به بیرجند ارسال می کند. 

 

ما برای بررسی محموله و انتخاب بهترین نوع کامیون مشاوران حرفه ای و زبده را استخدام نموده ایم تا باربری تهران به بیرجند با کمترین نرخ کرایه انجام بشود.

 

راه دیگر ثبت سفارش باربری تهران به بیرجند از طریق وبسایت می باشد که شما می توانید اطلاعاتتان را وارد کنید و در کمترین زمان کارشناسان الوبار با شما مشتریان عزیز تماس خواهند گرفت.

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

 

در باربری تهران به بیرجند شرکت تلاش می کند تمام خدمات خود را به مشتریان عرضه کند. ما تمام مناطق استان تهران تحت پوشش قرار داده ایم و روزانه تعداد بالایی از سرویس های باربری مشتریان را انجام می دهیم.

 

با شرکت الوبار بالا ترین کیفیت را برای باربری تهران به بیرجند تجربه کنید و تمامی رانندگان ما حرفه ای بوده و حوادثی همچون تصادف و شکستگی و صدمه به محموله بسیار کم دیده شده است.

 

الوبار تمام خدمات خود را مخصوصا باربری تهران به بیرجند با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه به شما مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت ارائه می دهد و هدف اصلی الوبار جلب رضایت مشتریان عزیز برای باربری تهران به بیرجند می باشد.

Summary
Review Date
Reviewed Item
باربری تهران به بیرجند
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برای تماس ، لمس کنید