header aloobar

ارسال لوازم با ایسوزو خوی به همراه کمترین کرایه

 

باربری ایسوزو خوی با بیمه نامه رایگان ، ارسال لوازم با ایسوزو خوی به همراه کمترین کرایه ، باربری ایسوزو خوی با تخفیف ویژه توسط الوبار در تمام روز های هفته انجام می شود.

 

الوبار انواع ایسوزو ها را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهد و ایسوزو ها شامل موارد های زیر می باشند :

 

 

ما باربری ایسوزو خوی را با بیمه نامه رایگان تا سقف 100 میلیون تومان ارائه می دهیم و بدون بیمه نامه هیچ باری را ارسال نمی کنیم.

 

الوبار به جز بیمه نامه ، بارنامه دولتی را هم نیز برای باربری ایسوزو خوی ارائه می دهد و با بارنامه دولتی امنیت لوازم هایتان را نیز تضمین می کند و فقط شرکت هایی که معتبر باشند می توانند آن را صادر نمایند.

 

ارائه مشاوره رایگان در تمام روز های هفته توسط الوبار برای ارسال لوازم با ایسوزو خوی انجام می شود و با مشاوره می توانید هر اطلاعاتی که نیاز دارید را بدست بیاورید.

 

حمل بار به خوی با انواع ایسوزو ها هم مسقف و هم روباز را با الوبار تجربه نمایید و دیگر نگران لوازم هایتان نباشید.

 

ارسال لوازم با ایسوزو خوی به همراه کمترین کرایه
ارسال لوازم با ایسوزو خوی به همراه کمترین کرایه

 

باربری ایسوزو خوی با بیمه نامه معتبر و رایگان

 

الوبار برای باربری ایسوزو خوی بیمه نامه ای معتبر و رایگان ارائه می دهد و تا همانطور که در بالا هم اشاره کردیم تا سقف 100 میلیون تومان تمام لوازم ها را بیمه می کند.

 

ممکن است در حین مسیر ارسال لوازم با ایسوزو خوی حوادث هایی رخ بدهد که باعث بشود لوازم ها آسیب ببیند که به خاطر همین وجود بیمه نامه نیز الزامی می باشد.

 

حوادث هایی که امکان دارد در حین مسیر باربری ایسوزو خوی رخ بدهد شامل موارد های زیر می باشند :

 

بیمه نامه ای که الوبار ارائه می دهد تحت پوشش بیمه نامه معتبر ایران می باشد و اگر در حین مسیر حوادثی رخ بدهد آن را جبران می کند و تمام هزینه های خسارات را پرداخت می نماید.

 

با با بیمه نامه الوبار دیگر نگرانی در مورد باربری ایسوزو خوی نداشته باشید و ما حمل بار به چایپاره را هم با بیمه رایگان 100 میلیونی نیز ارائه می دهیم.

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

 

نرخ کرایه باربری ایسوزو خوی چقدر است ؟

 

نرخ کرایه باربری ایسوزو خوی به عوامل های خیلی زیادی بستگی دارد و به خاطر همین عوامل نمی توان قیمت دقیقی را نیز اعلام کرد.

 

عواملی که بر کرایه ارسال لوازم با ایسوزو خوی تاثیر می گذارد شامل موارد زیر می باشند :

این عوامل ها باعث می شود که نتوان قیمت دقیقی را نیز برای باربری ایسوزو خوی اعلام کرد ولی با الوبار اصلا نگرانی در مورد هزینه نداشته باشید.

 

الوبار باربری ایسوزو خوی را با تخفیف های ویژه ارائه می دهد و به جز خوی برای باربری ایسوزو سردشت و باربری تهران به ارومیه هم نیز تخفیف های بسیار ویژه ای در نظر گرفته است.

 

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد نرخ کرایه باربری ایسوزو خوی با شماره تلفن های الوبار تماس بگیرید.

 

صادر کردن بارنامه دولتی برای ارسال لوازم با ایسوزو خوی

 

ما در سریع ترین زمان ممکن بارنامه دولتی را برای ارسال لوازم با ایسوزو خوی صادر می کنم و همانطور که در بالا هم اشاره کردیم بارنامه باعث امنیت لوازم ها نیز می شود.

 

بارنامه دولتی سندی می باشد که در آن اطلاعات زیر در جهت باربری ایسوزو خوی ثبت می شود :

 

شرکت هایی که معتبر باشند می توانند بارنامه دولتی را برای باربری ایسوزو خوی صادر نمایند پس با الوبار دیگر نگرانی در مورد امنیت لوازم هایتان نداشته باشید.

 

ما به جز ارسال لوازم با ایسوزو خوی برای باربری خاور ارومیه و باربری ایسوزو ارومیه هم بارنامه دولتی صادر می کنیم و امنیت لوازم ها را نیز تضمین می نماییم.

 

باربری ایسوزو مسقف خوی

 

باربری ایسوزو مسقف خوی در سریع ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت توسط شرکت متخصص الوبار انجام می شود.

 

ایسوزوهای مسقف مناسب ترین نوع ماشین برای حمل لوازم های حساس می باشند و الوبار آن ها را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهد.

 

مشخصات ایسوزو مسقف شامل موارد زیر می باشند :

  1. طول : 4.5 تا 5.9
  2. عرض : 2 تا 2.2
  3. ارتفاع کف تا لبه از 1.7 تا 2.7

 

از ایسوزوها برای حمل بار و لوازم هایی که وزن آن ها تا 4 تن می باشند استفاده می شود و مناسب ترین نوع ماشین برای حمل اسباب منزل می باشند.

 

باربری ایسوزو خوی با کمترین قیمت به همراه بیمه رایگان را با شرکت الوبار متخصص تجربه نمایید.

 

به جز باربری ایسوزو خوی الوبار برای حمل بار به مهاباد و حمل بار به ماکو هم مجهزترین ایسوزوهای مسقف را در اختیارتان قرار می دهد.

 

باربری ایسوزو خوی با مشاوره تخصصی

 

الوبار برای باربری ایسوزو خوی مشاوره آن هم به صورت رایگان در تمام روزهای هفته ارائه می دهد و با مشاوره تمام اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد.

 

مشاوران و کارشناسان الوبار پاسخ گوی تمام سوالات شما مشتریان گرامی برای باربری ایسوزو خوی می باشند و راهنمایی های لازم را نیز خواهند کرد تا مشتریان عزیز بهترین انتخاب را انجام بدهند.

 

با مشاوره خوب هزینه کمتری را برای ارسال لوازم با ایسوزو خوی خواهید پرداخت پس حتما از ما مشاوره بگیرید.

 

بهترین زمان برای گرفتن مشاوره در جهت باربری ایسوزو خوی چندین ساعت قبل از بارگیری می باشد و برای دریافت مشاوره رایگان کافی است با شماره تلفن های الوبار تماس بگیرید.

 

ما باربری ایسوزو خوی را با بیمه نامه رایگان به همراه تخفیف ویژه انجام می دهیم و لوازم هایتان را به صورت سالم تحویلتان می دهیم.

 

به جز باربری ایسوزو خوی شرکت باسابقه الوبار خدمات حمل بار به سلماس را هم با کمترین قیمت و انواع ایسوزو برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

Summary
Review Date
Reviewed Item
باربری ایسوزو خوی
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ، لمس کنید