header aloobar

قیمت ارسال بار بین شهری در سال 1401

شرکت الوبار خدمات تعرفه باربری بین شهری 1401 را با ارزانترین قیمت ، کرایه باربری بین شهری 1401 را با تخفیف ویژه و با بیمه نامه رایگان ارائه می دهد.

شرکت الوبار متخصص حمل برای بین شهری می باشد و تمام تلاشش را می کند که رضایت مشتریان گرامی را بدست بیاورید به خاطر همین ما خدماتمان را با کمترین تعرفه نیز ارائه می دهیم.

 

 

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری را نیز بدست بیاورید.

 

تعرفه باربری بین شهری 1401 قیمت مشخصی ندارد و به عوامل های گوناگونی بستگی دارد که باعث می شود قیمت افزایش بیابد و یا کاهش بیابد.

 

عوامل موثر در تعرفه باربری 1401

 

عوامل هایی که باعث افزایش و یا کاهش هزینه باربری بین شهری 1401 می شود شامل موارد زیر می باشند :

 

 

جدول تقریبی تعرفه باربری بین شهری 1401 با تریلی :

 

شهر کرایه تریلی
اصفهان 5600
شیراز 6200
بندرعباس 8100
مشهد 6000
تبریز 5600
ارومیه 6100
اهواز 7200
زاهدان 8600
قزوین 3400

 

این جدول تقریبی در خرداد 1401 می باشد و برای کسب اطلاعات بیش تر بهتر است با کارشناسان الوبار تماس بگیرید.

 

 

برای باربری بین شهری وجود رانندگان حرفه ای و با تجربه الزامی می باشد و باید هنگام بارگیری و محل تخلیه دقت زیادی انجام شود الوبار با داشتن رانندگان مجرب و حرفه ای ، خودرو های مجهز آماده حمل بارهای شما به مقصد مورد نظرتان با کمترین نرخ کرایه می باشند

 

 

ما خدمات مشاوره رایگان را به شما ارائه می دهیم تا کمترین نرخ کرایه بین شهری 1401 را تجربه نمایید چرا که مشاوره باعث کاهش هزینه هایتان می شود و باعث می شود تمام اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

 

 

برای اطلاع دقیق از تعرفه باربری بین شهری 1401 با کارشناسان الوبار تماس حاصل فرمایید و کارشناسان الوبار با بررسی کامل بار شما و همچنین شرایط روزانه و تاثیرگذار در نرخ حمل و نقل ، خدمات باربری را با کمترین هزینه به شما ارائه می نماید.

 

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

کمترین کرایه باربری 1401 با بهترین کیفیت

 

خدمات حمل و نقل بین شهری توسط شرکت های باربری انجام می شود اما بعضی از شرکت ها از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشند و به هنگام حمل ، اثاثیه منزل ، کالا تجاری ، لوازم اداری و … دچار آسیب دیدگی می شوند. 

 

 

الوبار با کمترین نرخ کرایه باربری بین شهری 1401 را به صورت همه روزه برای شما عزیزان انجام می دهد.

 

 

باربری الوبار خدمات زیادی را ارائه می دهد که شامل موارد زیر می باشد و تمام تلاش خود را می کند کمترین تعرفه باربری بین شهری 1401 را ارائه بدهد :

 

  1. مشاوره رایگان به صورت همه روزه 
  2.  بیمه کامل و جامع 
  3. بارنامه معتبر 
  4. حمل کالاهای تجاری 
  5. حمل اثاث کشی  
  6. حمل وسایل اداری 
  7. حمل خودروهای مجهر

 

 

کمترین هزینه باربری بین شهری 1401 را برای حمل انواع بارها را در کمترین زمان ممکن از الوبار بخواهید و دیگر نگرانی بابت قیمت نداشته باشید.

 

مجموعه الوبار برای حمل و نقل همه وسیله های شما ارزانترین نرخ کرایه باربری 1401 را با بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار میدهد.

 

 

خدمات باربری بین شهری با کمترین نرخ کرایه 1401
خدمات باربری بین شهری با کمترین نرخ کرایه 1401

هزینه باربری بین شهری 1401 با تریلی

 

تعرفه باربری بین شهری 1401 با تریلی قیمت دقیقی ندارد چرا که تریلی ها دارای مدل های مختلفی می باشند و بر اساس نوع بار و حجم بار از آن ها استفاده می شود.

برخی محموله ها دارای شرایط خاصی هستند که هزینه باربری را افزایش میدهند . به همین علت باید برای استعلام تعرفه تریلی 1401 با کارشناسان مشاوره نمایید. 

 

انواع تریلی ها شامل  :

 

 

هر کدام از این نوع تریلی ها قیمت متفاوتی دارند که همین امر باعث می شود که نتوان به طور دقیق کرایه باربری بین شهری 1401 را اعلام کرد. تریلی کفی دار یکی از پرکاربردترین انواع تریلی می باشد این نوع تریلی بیشتر برای حمل و نقل  آهن آلات دستگاه های صنعتی کارخانجات و … استفاده می شود. 

 

 

تریلی بغلدار همان تریلی کفی با لبه هایی به ارتفاع حدود یک متر می باشد از این نوع تریلی برای حمل بارهایی که امکان بارگیری آن در تریلی کفی نمی باشد استفاده می شود.

 

تریلی ترانزیت یا همان چادری به دلیل مسقف بودن آن بیشتر برای بار و کالاهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و نرخ کرایه آن در سال 1401 نسبت به سایر تریلی ها بالاتر است.

 

تریلی کمرشکن بیشتر برای بارهای با 70 تن و بارهای ترافیکی و سنگین مورد استفاده قرار می گیرد که نرخ کرایه توافقی دارد. 

 

 

با توجه به موارد گفته شده ، نرخ کرایه و تعرفه باربری بین شهری 1401 بر اساس نوع تریلی و محموله مشخص میشود . ممکن است برای محموله های مختلف کرایه ها و هزینه های متفاوتی وجود داشته باشد.

 

کرایه تریلی 1401 را از شماره های الوبار استعلام کنید.

 

تعرفه باربری بین شهری 1401 با کامیون 

 

کامیون ها انواع مختلفی دارند که شامل کامیون 10 تن و کامیون 15 تن کامیون 911 می باشند و کرایه باربری بین شهری 1401 هر کدام از آن ها متفاوت می باشد.

 

 

کامیون 10 تن همانطور که از اسمش پیداست برای بارهای با وزن 10 تن استفاده می شود و از کامیون 15 تن برای بارهای با وزن 15 تن استفاده می شود و کامیون 911 برای بارهایی بار وزن 5 تن مورد استفاده قرار می گیرد.

 

یکی از مواردی باعث افزایش یا کاهش هزینه های باربری با کامیون است ، شرایط محل بارگیری می باشد . در برخی موارد ممکن است به دلیل عدم امکان تردد کامیون در ساعات روز ، بارگیری یا تخلیه در شب انجام شود که همین موضوع افزایش کرایه را سبب میشود. 

 

اگه به دنبال کمترین هزینه باربری بین شهری 1401 با کامیون هستید پیشنهاد ما الوبار می باشد و شرکت الوبار با داشتن انواع کامیون های مجهز و و ویژه آماده حمل و نقل بین شهری می باشد

 

 

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد تعرفه باربری بین شهری 1401 با انواع کامیون ها با شرکت معتبر الوبار تماس بگیرید.

 

کرایه کامیون 1401 را از طریق شماره الوبار استعلام کنید . 

 

تعرفه باربری بین شهری 1401 با کامیون 
تعرفه باربری بین شهری 1401 با کامیون 

 

نرخ کرایه خاور بین شهری 1401 

 

نرخ کرایه خاور 1401 برای شهرستان قیمت مشخصی ندارد برای اطلاع از نرخ کرایه باربری بین شهری 1401 با خاور با الوبار متخصص حمل و نقل بین شهری تماس حاصل فرمایید.

 

 

خاورها انواع مختلفی دارند که شامل موارد زیر می باشند :

 

 

از خاور مسقف به دلیل این که برای حمل بارهای حساس استفاده می شود هزینه باربری بین شهری 1401 با خاور مسقف بیش تر از خاورهای دیگر می شود.

 

نوع خاصی از خاور هم وجود دارد که از انواع خاور روباز است. خاور بغل بازشو برای انتقال بسیاری از محموله ها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

اما با باربری الوبار اصلا نگران تعرفه باربری بین شهری 1401 نباشید و حمل بار با خاور را به شرکت معتبر الوبار بسپارید.

 

نرخ کرایه باربری بین شهری 1401 با خاور 
نرخ کرایه باربری بین شهری 1401 با خاور 

استعلام از تعرفه باربری بین شهری 1401

 

استعلام از تعرفه باربری بین شهری 1401 قابل پیش بینی نمی باشد و در هر روز هفته متفاوت می باشد که همانطور هم در بالا اشاره کردیم باعث افزایش و یا کاهش قیمت می شود.

 

 

بهتر است برای استعلام از نرخ کرایه باربری بین شهری 1401 با کارشناسان متخصص تماس بگیرید آن ها بر اساس نوع بار ، نوع خودرو ، نوع مسافت اطلاعات لازم را در خصوص نرخ به شما می دهند

 

 

کارشناسان الوبار به صورت همه روزه آماده پاسخ گویی به شما مشتریان عزیز می باشند و تمام اطلاعاتی را که لازم دارید در اختیارتان قرار می دهند.

 

 

باربری الوبار با داشتن مشاورین متخصص به صورت رایگان کمترین هزینه باربری بین شهری 14010 را به صورت کامل و جامع به شما مشتریان عزیز اعلام می نماید.

 

 

با شرکت معتبر و با سابقه الوبار نگران تعرفه باربری بین شهری 1401 نباشید و تمام بار و کالاهای با ارزشتان را به شرکت با تجربه الوبار بسپارید و آن ها را در مکان مورد نظرتان به صورت سالم دریافت نمایید.

 

 

استعلام از تعرفه باربری بین شهری 1401
استعلام از تعرفه باربری بین شهری 1401

 

هزینه بیمه نامه باربری 1401 چقدر است ؟ 

بیمه نامه یکی از مهمترین مواردی است که در خدمات باربری بین شهری باید به آن توجه کرد . هزینه بیمه نامه بر اساس میزان ارزش کالا و محموله مشخص میشود .

 

 

برای کاهش هزینه باربری بین شهری 1401 ، باربری الوبار تا 100 میلیون تومان بیمه بصورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد اما برای محموله های با ارزش بالاتر ، باید میزان پوشش بیمه را افزایش داد . 

 

 

هزینه هر یک میلیون تومان پوشش بیمه بر اساس نوع بیمه ( ایران ، آسیا ، البرز و . . . ) متفاوت است . 

 

این هزینه بر اساس نوع پوشش های بیمه مشخص میشود . 

 

کاهش تعرفه باربری بین شهری 1401 با مشاوره

 

باربری الوبار خدمات مشاوره خود را به صورت همه روز ارائه می دهد و با مشاوره می توانید تمام اطلاعات را بدست بیاورید.

 

با مشاوره می توانید بهترین تصمیم را نسبت به حمل بارهایتان بگیرید که همین باعث کاهش تعرفه باربری بین شهری 1401 می شود.

 

 

مشاوران و کارشناسان الوبار در خدمت شما مشتریان عزیز در تمام روزها می باشند و به بهترین شکل به شما مشاوره می دهند تا کمترین کرایه باربری بین شهری 1401 را پرداخت نمایید.

 

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت کاهش تعرفه باربری بین شهری 1401 با شرکت الوبار تماس بگیرید.

 

در بالا به این نکته اشاره کردیم که چه عوامل هایی هستند که بر تعرفه تاثیر گذار می باشد اما با الوبار اصلا نگرانی نداشته باشید چرا که شرکت ما تمام تلاش خود را می کند که رضایت مشتریانش را نیز جلب نماید.

 

 

الوبار با ارائه بیمه نامه رایگان باعث می شود که تعرفه باربری بین شهری 1401 برای مشتریان عزیز کاهش بیابد.

 

 

مقالات پیشنهادی :

کرایه باربری کامیون

حمل بار به شهرستان

Summary
Review Date
Reviewed Item
تعرفه باربری بین شهری 1400
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برای تماس ، لمس کنید