header aloobar

ارسال کالا از تهران به رشت با ارزان ترین قیمت

 

الوبار خدمات باربری تهران به رشت را با تخفیف ویژه ، ارسال کالا از تهران به رشت با ارزان ترین قیمت در تمام روزهای هفته با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

 

 

الوبار از تمام نقاط تهران ارسال بارها را انجام می دهد و ماشین هایی که الوبار برای باربری تهران به رشت ارائه می دهد شامل موارد زیر می باشند :

 

 

 

ارائه مشاوره رایگان از مهم ترین وظایف پرسنل باربری ارزان تهران شرکت الوبار می باشد و مشاوران الوبار در خدمت تمام مشتریان عزیز برای باربری تهران به رشت می باشند و به تمام سوالات پاسخ می دهند.

 

 

بیمه نامه رایگان الوبار به میزان 100 میلیون تومان برای ارسال کالا از تهران به رشت می باشد و سلامت بار را تضمین می کند و با بیمه نامه ما دیگر نگران بارهایتان نباشید.

 

 

بارنامه دولتی از اصلی ترین وظایف شرکت می باشد بارنامه ضمانت کننده امنیت بار می باشد و ما می توانیم با حداقل کرایه را همراه با بارنامه و بیمه نامه ارسال کنیم.

 

 

باربری تهران به رشت را با الوبار شرکت متخصص و باسابقه تجربه نمایید و بارهایتان را صحیح و سالم در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

 

 

باربری تهران به رشت
باربری تهران به رشت

 

ارسال بار از تهران به رشت با کامیون

 

باربری تهران به رشت با انواع کامیون ها توسط الوبار به صورت شبانه روزی با تخفیف ویژه انجام می شود. 

 

 

صاحبین کالا قبل از اینکه اقدام به حمل کالاهای خود داشته باشند می بایست نوع ماشین حمل بار خود را انتخاب کنند.

 

 

 

در مواقعی که وزن بار ده تن و طول بار تا 6 متر باشد می توانیم از کامیون 10 تن (تک 6 چرخ) استفاده کنیم.

 

 

الوبار انواع کامیون برای باربری تهران به رشت در تناژ های مختلف را جهت حمل انواع بارها در اختیار هموطنان گرامی قرار می دهد.

 

باربری تهران به رشت با کامیون
باربری تهران به رشت با کامیون

باربری تهران به رشت با تریلی 

 

باربری تهران به رشت با تریلی را با ما تجربه کنید. ما با ارائه خدمات ویژه باربری با تریلی بار و کالاهای شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم.

 

 

باربری الوبار با داشتن انواع تریلی ها و رانندگان مجرب و با تجربه در سطح تهران شناخته شده ایم و انواع تریلی ها شامل :

 

 

هر کدام از تریلی ها کاربرد خاص خود را دارند مثلا از تریلی کفی برای حمل آهن آلات و از تریلی های ترانزیت برای حمل بارهای حساس و بین المللی استفاده می شود.

 

 

ما با کمترین هزینه ، باربری تهران به رشت را با بهترین کیفیت با تریلی های مدرن و مجهز انجام می دهیم 

 

باربری تهران به رشت با تریلی 
باربری تهران به رشت با تریلی

ارسال کالا از تهران به رشت به همراه بیمه نامه 

 

باربری تهران به رشت با صدور بیمه نامه معتبر در الوبار امکان پذیر می باشد. بیمه نامه تمامی حوادث را شامل می شود و می تواند از بار در برابر حوادث قید شده محافظت کند. 

 

 

100 میلیون بیمه رایگان الوبار کلیه بارها را شامل می شود و از تخفیفات ویژه شرکت برای ارسال کالا از تهران به رشت محسوب می شود. 

 

 

ما با کمترین هزینه ، تمامی بارهای مشتریان را از بارنامه و بیمه نامه برخوردار خواهیم کرد تا دیگر نگران بارهایشان نداشته باشند.

 

 

تمامی حوادثی که در مراحل باربری تهران به رشت می تواند کالا و اثاث مشتری را تهدید کند در این بیمه نام آورده شده است و حوادثی که ممکن است رخ بدهد شامل :

 

 

بیمه نامه از مهم ترین اقداماتی است است که شرکت برای پشتیبانی از مشتریان انجام داده است به این صورت که بلافاصله پس از برآورد خسارت ، مشتریان می توانند در صدد جبران خسارت برآیند و از طریق بیمه ایران آن را جبران کنند.

 

حمل بار به مازندران با بیمه نامه رایگان

 

 

حمل اثاثیه منزل از تهران به رشت با خاور مسقف

 

برای حمل اثاثیه منزل از تهران به رشت با خاور مسقف می توانیم از طریق دو راه این کار را انجام دهیم.

 

 

چنانچه اثاث منزل حجم کمتری داشته باشد می شود از کامیون خاور روباز برای حمل اثاثیه استفاده کرد و بعد از بارگیری روی بار چادر کشیده می شود.

 

 

راه دوم که بهترین راه می باشد استفاده از کامیون خاور مسقف کانتینردار می باشد. استفاده از کامیون خاور مسقف این مزیت و برتری را دارد که به اثاث منزل از تهران تا رشت هیچگونه آسیبی از نظر آب دیدگی و برف و بوران وارد نمی شود.

 

 

باربری اثاثیه منزل و باربری تهران به رشت توسط الوبار به صورت همه روزه انجام می شود و با شرکت الوبار نگران اثاثیه منزل خود نباشید و آن را با خیالی راحت به ما بسپارید. 

 

 

حمل اثاثیه منزل از تهران به رشت با خاور مسقف
حمل اثاثیه منزل از تهران به رشت با خاور مسقف

باربری تهران به رشت با معتبرترین شرکت حمل و نقل

الوبار معتبر ترین شرکت حمل و نقل برای باربری تهران به رشت می باشد. صاحبین کالا می توانند از شرکت الوبار برای حمل کالاهای خود استفاده کنند.

 

 

باربری الوبار با استفاده از انواع ماشین های باری سبک و سنگین و بدون دخالت دلالان و واسطه ها حمل تمام انواع بارها و کالاها را انجام می دهد.

 

 

انواع کالاها مثل :

 

 

در الوبار انواع بارها از مبدا تهران و کرج حمل می شود و در اسرع وقت در مقصد تخلیه می شود و بیمه نامه و بارنامه سبب شده است تا مشتریان بار خود را به شرکت های باربری بسپارند. 

 

 

بارنامه تضمین امنیت بار بوده و حمل ایمن و قانونی را فراهم کرده است و بیمه نامه تضمین کننده ایمنی و ضمانت می کند هر گونه صدمه به بار هنگام باربری تهران به رشت جبران شود.

 

 

باربری تهران رشت را با معتبر ترین شرکت حمل و نقل یعنی الوبار تجربه کنید و با خیال آسوده منتظر بار و کالا های خود باشید.

 

 

باربری تهران به رشت با معتبرترین شرکت حمل و نقل
باربری تهران به رشت با معتبرترین شرکت حمل و نقل

 

باربری تهران به رشت با نیسان 

 

باربری تهران به رشت علاوه بر انواع کامیون و تریلی و کامیونت ها و خاورهای مسقف با نیسان نیز انجام می شود. 

 

 

مشتریان می توانند برای حمل بارهای سبک و کم حجم از نیسان استفاده کنند و کوچکترین نوع ماشینی که الوبار در خدمت مشتریان قرار داده است نیسان می باشد. نیسان دارای طول 2 متر و عرض 1.30 می باشد و وزن قابل تحمل آن حداکثر دو تن می باشد.

 

 

نیسان ها به صورت مسقف و روباز می باشند که نوع مسقف آن بسیار کم می باشد. مشتریان در صورتی که درخواست پوشش بار داشته باشند ، رانندگان روی بار را با چادر می پوشانند. 

 

 

تمام خدمات ما به صورت دربست می باشد و حمل خرده بار در شرکت معتبر ما انجام نمی شود. برای ثبت سفارش باربری تهران به رشت با نیسان با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید. 

 

 

کرایه باربری تهران به رشت چقدر است ؟

 

لازم به ذکر است که تاکنون تعرفه کرایه باربری تهران به رشت تعریف نشده است و نمی شود به طور حتم کرایه دقیق را به صاحبین کالا اعلام کرد.

 

 

صاحبین کالا قبل از اینکه بخواهند بار و کالای خود را از تهران به رشت حمل کنند به دنبال یک باربری مطمئن و ارزان با تعرفه کرایه ارزان می باشند.

 

 

عوامل هایی که بر نرخ کرایه باربری تهران به رشت تاثیر می گذارد شامل موارد زیر می باشند :

 

 

باربری الوبار می تواند قبل از بارگیری حدود کرایه را با تلورانس 5% تا 10% به مشتریان و صاحبین کالا اعلام کند تا در صورت موافقت بتوانیم حمل و نقل انواع بارها و کالاهای اساسی ، اداری و تجاری را از باربری تهران به رشت حمل کنیم.

 

کرایه باربری تهران به رشت
کرایه باربری تهران به رشت

 

ارسال کالا از تهران به رشت با بارنامه دولتی

 

صدور بارنامه در ارسال کالا از تهران به رشت بسیار ضروری می باشد و تمامی سرویس و خدمات الوبار همراه با بارنامه انجام می شود. 

 

 

بارنامه از خدمات ویژه ی شرکت های باربری می باشد و تنها شرکت های معتبر قادر به صدور آن برای باربری تهران به رشت می باشند. 

 

 

بارنامه توسط کارشناسان تنظیم می شود و تمام درخواست های مشتریان در آن ثبت می شود علاوه بر نوع خدمات ، هزینه هر کدام ذکر می شود و به کرایه کل افزوده خواهد شد. 

 

 

ما با ارزان ترین کرایه تمامی بارهای مشتریان را از بارنامه و بیمه نامه بهره مند خواهیم کرد. مسیر باربری تهران به رشت در بارنامه قید می شود و راننده موظف است طبق بارنامه حرکت کند.

 

 

با بارنامه دولتی دیگر نگران امنیت کالاها و بارهایتان نباشید و با خیال راحت ، آسوده منتظر دریافت بارهایتان باشید.

باربری تهران به رشت با مشاوره رایگان

 

برای دریافت مشاوره رایگان برای باربری تهران به رشت با کارشناسان و مشاوران الوبار تماس حاصل بفرمایید.

 

 

کارشناسان و مشاوران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند با استفاده از مشاوره خوب ، هزینه باربری تهران به رشت خود را کاهش دهید. 

 

 

با مشاوره می توانید تمام اطلاعات لازم برای ارسال کالا از تهران به رشت بدست بیاورید پس حتما از الوبار مشاوره بگیرید.

 

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت باربری تهران به رشت کافی است با کارشناسان الوبار تماس بگیرید و هر اطلاعاتی که نیاز دارید را بدست بیاورید.

 

مقالات دیگر :

باربری به رشت

باربری تهران به گیلان

 

روش های ثبت سفارش باربری تهران به رشت چیست ؟

 

برای ثبت سفارش در جهت باربری تهران به رشت می توانید از طریق وبسایت الوبار اقدام نمایید و خیلی سریع سفارشتان را ثبت کنید.

 

 

پس از این که سفارشتان را برای باربری تهران به رشت ثبت کردید کارشناسان الوبار خیلی سریع با شما مشتراین عزیز تماس خواهند گرفت و ادامه مراحل را انجام خواهند داد.

 

 

راه دیگر ثبت سفارش باربری تهران به رشت از طریق تماس با کارشناسان الوبار می باشد و شما کافی است تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید.

 

 

با الوبار دیگر نگرانی در مورد باربری تهران به رشت نداشته باشید و ارزانترین قیمت ها را با ما تجربه نمایید و تمام خدمات الوبار با تخفیف ویژه و بیمه نامه رایگان می باشد.

Summary
Review Date
Reviewed Item
باربری تهران به رشت
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برای تماس ، لمس کنید