header aloobar

حمل کالا به یزد با کمترین نرخ کرایه

 

حمل بار به یزد با کمترین نرخ کرایه به همراه تخفیف های بسیار ویژه توسط شرکت الوبار انجام می شود. حمل کالا به یزد از تمامی نقاط استان تهران با کمترین هزینه و دریافت خدمات حمل بار کافیست با کارشناسان متخصص الوبار تماس بگیرید.

 

ما انواع بار تجاری ، صنعتی و اثاث منزل با استفاده از انواع کامیون های سبک و سنگین به صورت دربستی به همراه بیمه نامه و بارنامه دولتی به مقصد ارسال می کنیم پس با ما نگرانی در مورد حمل بار به یزد نداشته باشید.

 

حمل بار به یزد با خدمات الوبار بسیار ارزان خواهد بود و همه روزه امکان ارسال محموله های مختلف فراهم خواهد شد.

 

برای باربری به یزد از بیمه نامه ایران استفاده می شود که محموله شما را با بالاترین ایمنی پوشش می دهد.

 

حمل بار به یزد در تمام روزهای هفته

 

الوبار خدمات حمل بار به یزد را در تمام روزهای هفته با ارزان ترین قیمت انجام می دهد. الوبار متخصص حمل بار به یزد با بهترین کامیون و تریلی نیسان خاور به یزد می باشد.

 

الوبار تا 100 میلیون تومان بیمه نامه رایگان را به شما در جهت باربری به یزد ارائه می نماید و با انتخاب شرکت حمل و نقل معتبر و مطمئن می توانید بار خود را با بارنامه دولتی به مقصد ارسال کنید.

 

بارنامه دولتی از خدماتی می باشد که تنها شرکت های حمل و نقل قادر به تنظیم آن می باشند و ما آن را برای حمل بار به یزد صادر می کنیم.

 

اتوبار ها درست است که بار را با کرایه کمتر ارسال می کنند اما قادر به تنظیم بیمه نامه و بارنامه برای باربری تهران به یزد به صورت دربستی نمی باشد.

 

ما با تنظیم یک بیمه نامه معتبر می توانیم از بار شما در برابر خسارت های ناگهانی محافظت کنیم تا دیگر نگران حمل بار به یزد نباشید.

 

بارنامه دولتی الوبار این امر را تضمین می کند که بار از ابتدای بارگیری تا تخلیه با حوادثی همچون سرقت و یا مفقودی رو به رو نخواهد شد. 

 

ما خدمات مشاوره برای باربری به یزد را به شما عزیزان ارائه می دهیم و با مشاوره تمام اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهیم.

 

باربری خاور یزد با ارزانترین قیمت توسط الوبار انجام خواهد شد.

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

 

حمل بار به یزد از تمام نقاط تهران

 

حمل بار به یزد از تمام نقاط کشور توسط شرکت الوبار در سریع ترین زمان انجام می شود.  الوبار خدمات خود را از مبدا تهران و کرج به مشتریان عرضه می دارد. الوبار خدمات حمل بار را در کمترین زمان ممکن به صورت شبانه روزی به شما ارائه می نماید.

 

خدمات حمل بار به یزد نیازمند استفاده از بیمه نامه و بارنامه معتبر می باشد که الوبار بهترین و مناسب ترین بیمه نامه را در اختیار شما قرار می دهد.

 

یزد مرکز استان و شهرستان یزد در مرکز ایران است. بین رشته‌های شیرکوه و خرانق و در دشتی گسترده به نام دشت یزد ـ اردکان قرار گرفته است.

 

شهر یزد به دلیل معماری تاریخی ارزشمند و بافت سنتی دست نخورده ‌اش در 18 تیرماه سال 1396 در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. شهر یزد یکی از شهر های مهمی می باشد که ارسال بار به این شهر به صورت همه روزه می باشد. 

 

برای حمل بار به یزد ، از هر نقطه ای از ایران که ثبت سفارش را انجام دهید محموله شما با کاملترین بیمه و با بارنامه معتبر حمل خواهد شد.

 

حمل بار به یزد از تمام نقاط تهران
حمل بار به یزد از تمام نقاط تهران

حمل کالا به یزد با انواع خاور

 

برای حمل کالا به یزد ، الوبار خدمات حمل را با انواع کامیونت مسقف و روباز به شما ارائه می نماید. هزینه های حمل بار به یزد با کامیونت مسقف نسبت به کامیونت روباز دارای تفاوت جزئی می باشد.

 

کامیونت روباز برای حمل انواع بارها و کامیونت مسقف عموما برای بارهای بسته بندی استفاده می شود.

تعداد مسقف این نوع ماشین ها بسیار است و به علت گنجایش 3 الی 4 تنی برای حمل اثاث منزل به یزد بسیار مناسب می باشد.

 

خاور های اتاق بزرگ و کوچک نیز در الوبار برای ارائه خدمات در نظر گرفته شده است و مشتریان می توانند برای ارسال اثاث منزل و اسباب کشی از این نوع ماشین ها استفاده کنند.

 

ما برای انواع بارهای سبک و کم حجم مشتریان تا وزن چهار تن می توانیم این نوع ماشین ها را در اختیار آنها قرار دهیم.

 

 

کامیونت مسقف ایسوزو برای حمل بار به یزد امکان بارگیری اثاثیه و لوازم خانه را نیز دارد . این کامیونت حدود 3/5 تن بار را بارگیری می کند. اما کامیونت روباز قابلیت حمل بار به یزد تا 4 تن را دارد زیرا اتاق بار آن سبک تر است.

 

حمل بار به یزد با کامیونت و خاور را از شرکت الوبار بخواهید و الوبار کرایه خاور را با ارزان ترین قیمت ارائه می دهد. 

 

حمل کالا به یزد با انواع خاور
حمل کالا به یزد با انواع خاور

 

حمل اثاثیه منزل به یزد ( اسباب کشی به یزد )

 

علاوه بر حمل بار به یزد ، برای حمل اثاث منزل به یزد هم الوبار در خدمت شماست و اثاثیه منزل را بدون کوچک ترین آسیب و صدمه به مقصد ارسال می کند.

 

الوبار متخصص ارائه خدمات حمل اثاثیه منزل می باشد و بار را با انواع کامیونت ها و خاور مسقف به مقصد به صورت دربستی ارسال می کند.

 

در صورتی که حجم اسباب کم باشد و تنها قصد جابجایی چند وسیله را  دارید می توانید آن را با وانت ارسال کنید.

 

حمل بار به یزد با وانت از خدماتی است که الوبار برای ارسال بارهای سبک تا وزن 2 تن در نظر گرفته است. 

 

اگر درخواست کارگر داشته باشید می توانید با ما تماس بگیرید تا ما مجرب ترین آن ها را برای بارگیری به درب منزل ارسال کنیم.

 

برای آگاهی از هزینه کارگر برای حمل اثاث و حمل بار به یزد می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و خدمات خود را ثبت کنید. 

 

حمل بار به یزد با انواع خاور ها و کامیونت ها انجام می شود و می توانید بارهای خود را بدون کوچک ترین آسیب به مقصد ارسال کنید.

 

ارائه خدمات اسباب کشی و اثاث کشی با بهترین و مناسب ترین کامیونت های مسقف انجام خواهد شد.

 

حمل اثاثیه منزل با استفاده از بهترین و مجرب ترین کارگران و انواع ماشین های خاور را از شرکت الوبار بخواهید. 

 

حمل بار به یزد با کامیون

 

مشتریان می توانند در حمل بار به یزد انواع کامیون و تریلی را نیز درخواست کنند.  خدمات دربستی الوبار تنها از تهران و کرج میسر می باشد و می توانید با صرف کرایه ای مقرون به صرفه بار خود را به یزد ارسال کنید.

 

ما با انواع کامیون های 10 تن تک و کامیون 15 تن جفت و 911 خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهیم.

 

ابعاد کامیون تک :

  1. طول : 5.8
  2. عرض : 2.2 تا 2.25
  3. ارتفاع کف تا لبه : 1.1 تا 1.2

 

ابعاد کامیون جفت :

  1. طول : 6.38 تا 7
  2. عرض : 2.35 تا 2.45
  3. ارتفاع کف تا لبه : 1.2 تا 1.3

 

از ویژگی های کامیون های الوبار می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

 

 

حمل بار به یزد با کامیون سالهاست که از خدمات الوبار است و با کمترین نرخ کرایه به هموطنان ارائه می شود . شمار زیادی از هموطنان بصورت همه روزه برای بارگیری محموله های خود به مقاصد مختلف با الوبار تماس می گیرند. 

 

بهترین خدمات و ارزانترین تعرفه های باربری به یزد با انواع کامیون ها را از الوبار استعلام کنید . ما ، حرفه ای و ارزان در خدمت شما هستیم . 

 

کرایه کامیون فقط از طریق تماس با الوبار معتبر است . 

 

ارسال بار با نیسان به یزد نیز توسط الوبار انجام خواهد شد.

 

حمل بار به یزد با کامیون
حمل بار به یزد با کامیون

 

حمل بار به یزد با تریلی

 

حمل بار به یزد با تریلی را شرکت الوبار با داشتن انواع تریلی های مجهز به همراه رانندگان حرفه ای را از شرکت معتبر الوبار بخواهید.

 

همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد تریلی ها انواع مختلفی دارند و برای بار های سنگین و فوق سنگین از آن ها استفاده می شود.

 

تریلی کفی ، تریلی بغلدار ، تریلی چادری و تریلی کمرشکن از انواع تریلی ها می باشد که ما برای حمل بار به یزد آن ها را نیز ارائه می دهیم.

 

ابعاد و مشخصات تریلی کفی

  1. طول : 10 الی 13.60
  2. عرض : 2.4 تا 2.5
  3. ارتفاع تا سطح زمین : 1.4 تا 1.7
  4. ظرفیت کل : 40 تن

 

ابعاد و مشخصات تریلی بغلدار :

  1. طول : 12.2 تا 13.6
  2. عرض : 2.5 
  3. ارتفاع کف تا لبه : 0.5 تا 0.8

 

ابعاد و مشخصات تریلی ترانزیت :

  1. طول : 12.2 تا 13.6
  2. عرض : 2.5 
  3. ارتفاع کف تا لبه : 2.5 تا 2.9

 

هر یک از این تریلی ها محموله های خاصی حمل می کنند . به عنوان مثال ، برای حمل بار به یزد اگر محموله شما آهن آلات باشد ، باید از تریلی کفی استفاده کنید . اما اگر رول ورق باشد ، باید از تریلی کفی جارولی دار استفاده کنید .

 

بهترین راه برای بهره مندی از خدمات حمل بار به یزد با تریلی ، مشاوره با شماره های الوبار است . سریع و دقیق و ارزان خدمات را به شما ارائه می نماییم.

 

حمل بار به یزد
حمل بار به یزد با تریلی

حمل بار به یزد با نیسان وانت

 

برای حمل بار به یزد ، نیسان وانت هم از طریق الوبار در اختیار شما قرار می گیرد . نیسان بار های الوبار از همه نقاط تهران با کمترین هزینه محموله های کم وزن و کم حجم را بارگیری خواهند کرد.

 

برای حمل بار به یزد با نیسان ، می توانید تا 2 بار را بارگیری کنید. 

 

نیسان برای حمل همه نوع بار و کالا مناسب است و از مصالح و لوازم ساختمانی گرفته تا دستگاه ها کوچک و سبک وزن 

 

برای حمل بار به یزد ما همه روزه آماده ارائه خدمات هستیم.

 

حمل کالا به یزد با بیمه نامه معتبر 

 

بیمه نامه الوبار تحت پوشش بیمه ایران می باشد و کلیه حوادث باربری به یزد در این بیمه نامه وارد شده است.  حمل بار به یزد با 100 میلیون بیمه رایگان به مشتریان ارائه می شود و این مورد یکی از تخفیفات ما به مشتریان می باشد.

 

هر چه ارزش بار بیشتر باشد ریسک حمل آن بیشتر است بنابراین باید میزان بیمه افزایش یابد تا در صورت خسارت به بار بتوان براحتی آن را جبران کرد.

 

در الوبار رانندگانی به مشتریان خدمات ارائه می دهند که همگی مجرب بوده و بار را بدون صدمه در مقصد که شهر یزد می باشد حمل می کنند.

 

اما باز هم تنظیم بیمه نامه واجب و ضروری برای حمل بار به یزد می باشد زیرا حادثه خبر نمی کند و اگر احتمال رخداد آن یک در صد باشد نیز باید به تنظیم دقیق آن پرداخت. 

 

حوادثی همانند شکستگی ، آب خوردگی ، تصادف و … سلامت بار را تهدید می کند که همگی در بارنامه قید می شود.

حمل بار به یزد شامل 100 میلیون بیمه رایگان است که با بهترین پوشش در اختیار شما قرار گرفته است.

 

حمل بار به شهرستان های یزد

 

خدمات حمل بار به یزد تنها محدود به شهر یزد نمی باشد بلکه می توانید تخلیه بار را از مبدا تهران به کلیه شهرستان های یزد انجام دهید.

 

الوبار به تمامی نقاط استان یزد خدمات حمل بار به یزد را با کمترین نرخ ارائه می نماید.

 

برای ارسال بارهای سبک و سنگین به یزد ، الوبار را انتخاب نمایید. الوبار در کمترین زمان به تمامی نقاط استان یزد ارسال می نماید برای نمونه چند شهر در اینجا آورده شده است.

 

 

برای حمل بار به یزد فقط کافیست با شماره الوبار تماس بگیرید و بهترین خدمات را با ارزانترین نرخ کرایه تجربه کنید . ما همه شهر های استان یزد را تحت پوشش قرار داده این و همه روزه انواع خودروی باری برای این شهر ها بارگیری می کنند. الوبار متخصص حمل بار به یزد است و بهترین خدمات را به شما ارائه می کند.

 

باربری ایسوزو مهریز را الوبار متخصص حمل بار دربستی در تمام روزهای هفته همانند حمل بار به یزد انجام می دهد.

 

حمل بار به شهرستان های یزد
حمل بار به شهرستان های یزد

حمل بار به یزد با مشاوره تخصصی

 

برای حمل بار به یزد با کامیون ، کارشناسان الوبار بهترین مشاوره را به صورت تخصصی و رایگان به شما ارائه می نمایند. خدمات مشاوره الوبار با استفاده از بهترین و زبده ترین کارشناسان باربری برای حمل بار به یزد صورت می پذیرد.

 

کارشناسان ما با تجربه زیادی که در این صنعت دارند می توانند بار شما را با مناسب ترین و بهترین نوع کامیون انجام دهید.

 

پیگیر و هماهنگی در اسرع وقت از ویژگی های بارز پرسنل الوبار می باشد.

 

در تمامی ساعات آماده پاسخ گویی به مشتریان عزیز می باشیم و می توانیم با انتخاب بهترین کامیون برای حمل بار به یزد از هزینه ای شما به طور چشمگیری کم کنیم.

 

چرا حمل بار به یزد با الوبار ؟ 

 

برای حمل بار به یزد ، مجموعه الوبار از 30 سال سابقه در خدمات باربری بهره مند است که امکان  حمل سریع و ارزان را برای شما فراهم می کند. تنظیم بیمه نامه و بارنامه یکی دیگر از وظایف کارشناسان برای حمل بار به یزد می باشد که آن را هماهنگ با ارزش بار از بیمه برخوردار خواهند کرد. 

 

الوبار برای خدمات حمل بار به یزد در کمترین زمان ممکن انواع کامیون های سبک و سنگین را در اختیار شما قرار می دهد.

 

حمل بار به یزد با بهترین کیفیت را از شرکت معتبر و با سابقه الوبار بخواهید و دیگر نگرانی نداشته باشید.

Summary
Review Date
Reviewed Item
حمل بار به یزد
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برای تماس ، لمس کنید