header aloobar

باربری به گرمه با کمترین نرخ کرایه

 

حمل بار به گرمه با بیمه رایگان ، باربری به گرمه با کمترین نرخ کرایه ، حمل بار به گرمه با تخفیف ویژه و بارنامه دولتی توسط شرکت متخصص الوبار انجام می شود.

 

حمل بار به گرمه در استان خراسان شمالی بصورت همه روزه توسط رانندگان حرفه ای الوبار انجام می شود و ما امکان انتقال همه نوع بار به شهرستان گرمه در خراسان شمالی را با یک تماس تلفنی برای شما فراهم می نماییم.

 

تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات برای باربری به گرمه بصورت تلفنی در دسترس شما قرار دارد و کاملترین خدمات حمل بار به گرمه با بیمه الوبار همراه است تا در صورت بروز خسارت پرداخت هزینه ها در کمترین زمان انجام شود.

 

برای حمل بار به گرمه ، الوبار از تهران آماده ارسال محموله های مختلف شما می باشد و بهترین نرخ کرایه را نیز در اختیار شما قرار می دهد . ما برای ارسال همه نوع کالا و محموله در خدمت شما عزیزان هستیم و همه نوع خودرو برای انتقال بار آماده بارگیری می باشد. 

 

الوبار بیمه نامه رایگان تا سقف 100 میلیون تومان برای حمل بار به گرمه ارائه می دهد و با بیمه نامه نگرانی مشتریان عزیز را برطرف می نماید.

 

ارائه مشاوره رایگان برای حمل بار به گرمه از دیگر خدمات ما می باشد که به صورت همه روزه ارائه می دهیم و ما برای حمل بار به بجنورد نیز ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم.

 

باربری به گرمه با کمترین نرخ کرایه
باربری به گرمه با کمترین نرخ کرایه

 

حمل بار به گرمه از تهران

 

برای خدمات حمل بار به گرمه از تهران ، الوبار بصورت تخصصی و همه روزه فقط از استان تهران خدمات را در اختیار شما قرار می دهد. ما در استان تهران بصورت روزانه انواع خودروها را برای ارسال سریع محموله ها از 23 منطقه تهران و شهرستان های اطراف آن در اختیار شما قرار می دهیم. 

 

حمل بار به گرمه از تمام شهرستان های تهران  نیز انجام می شود و فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید و درخواست بارگیری خود را ثبت نمایید.

 

  1.  حمل از اسلامشهر به گرمه
  2. باربری از رباط کریم به گرمه
  3. حمل از ورامین به گرمه
  4. باربری از شهرری به گرمه
  5. حمل بار از کرج به گرمه
  6. باربری از دماوند به گرمه
  7. حمل بار از رودهن به گرمه
  8. باربری از قرچک به گرمه
  9. حمل از شهریار به گرمه 
  10. باربری از پرند به گرمه

 

ما با ارزان ترین نرخ کرایه بهترین خدمات حمل بار به گرمه را برای شما در نظر گرفته ایم و در استان تهران شرکت های رقیب هرگز نمی توانند با تعرفه های الوبار از نظر قیمتی برای حمل بار به گرمه رقابت کنند.

 

  1. حمل بار از غرب تهران به گرمه
  2. باربری از شرق تهران به گرمه
  3. حمل بار از شمال تهران به گرمه
  4. باربری از جنوب تهران به گرمه
  5. حمل بار از مرکز تهران به گرمه

 

باربری تهران به شیروان در اسرع وقت با ارزان ترین تعرفه ها همانند حمل بار به گرمه انجام می شود. 

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

 

حمل انواع بار به گرمه

 

الوبار متخصص حمل انواع بار به گرمه با بیمه نامه معتبر و رایگان می باشد و خدمات حمل بار به گرمه را به صورت همه روزه ارائه می دهد.

 

برای حمل انواع بار از جمله صنعتی ، تجاری ، غیر تجاری ، لوازم اداری ، خودرو ، اثاثیه منزل و … با بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر بیمه ایران با ما تماس بگیرید.

 

 

حمل بار به گرمه با انواع ماشین های حمل بار از قبیل تریلی ، کامیون تک و جفت ، کامیونت مسقف و روباز ، نیسان بار و … را به ما بسپارید.

 

برای حمل بار به گرمه و حمل انواع بار از تهران به گرمه با ما تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید و با الوبار دیگر نگران بار و کالاهایتان نباشید. 

 

حمل بار به شیروان نیز با کمترین هزینه توسط الوبار مثل حمل بار به گرمه انجام خواهد شد. 

 

حمل بار به گرمه با تریلی

 

تریلی ها مدل های مختلفی دارند که شرکت ما برای حمل بار به گرمه ارائه می دهد و بیش تر برای حمل بارهای سنگین و خیلی سنگین استفاده می شود.

 

انواع تریلی هایی که ما برای حمل بار به گرمه ارائه می دهیم شامل :

  1. تریلی کفی 
  2. تریلی بغلدار
  3. تریلی چادری یا تریلی ترانزیت
  4. تریلی کمرشکن

 

ابعاد و مشخصات تریلی کفی

  1. طول : 10 الی 13.60
  2. عرض : 2.4 تا 2.5
  3. ارتفاع تا سطح زمین : 1.4 تا 1.7
  4. ظرفیت کل : 40 تن

 

ابعاد و مشخصات تریلی بغلدار :

  1. طول : 12.2 تا 13.6
  2. عرض : 2.5 
  3. ارتفاع کف تا لبه : 0.5 تا 0.8

 

ابعاد و مشخصات تریلی ترانزیت :

  1. طول : 12.2 تا 13.6
  2. عرض : 2.5 
  3. ارتفاع کف تا لبه : 2.5 تا 2.9

 

هر کدام از تریلی ها کاربرد خاص خود را دارند مثلا برای حمل آهن آلات تریلی های کفی بسیار مناسب می باشند. حمل بار به گرمه با تریلی را با شرکت معتبر و با سابقه الوبار تجربه نمایید و بارهایتان را به صورت سالم دریافت نمایید.

 

تریلی ها بصورت استاندارد توان حمل 24 تن بار را دارند. اما نگران محموله های سنگین تر نباشد . حمل و نقل فوق سنگین با کمرشکن هم توسط الوبار انجام می شود.

 

باربری به اسفراین در اسرع وقت توسط الوبار انجام می شود و با ما در تماس باشید خدمات حمل بار به گرمه را با بهترین کیفیت تجربه نمایید. 

 

حمل بار به گرمه
حمل بار به گرمه با تریلی

 

حمل بار به گرمه با انواع کامیون

 

حمل بار به گرمه با انواع کامیون را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت شرکت الوبار برای شما عزیزان انجام می دهد. برای ثبت سفارش باربری با کامیون می توانید از طریق شماره های الوبار در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

 

کامیون ها برای بارهای نیمه سنگین استفاده می شود که ما به صورت مجهز آن ها را در اختیارتان برای حمل بار به گرمه قرار می دهیم.

 

کامیون هایی که برای حمل بار به گرمه در اختیارتان قرار می دهیم شامل :

  1.  کامیون تک
  2. کامیون جفت
  3. کامیون ۹۱۱

 

ابعاد کامیون تک :

  1. طول : 5.8
  2. عرض : 2.2 تا 2.25
  3. ارتفاع کف تا لبه : 1.1 تا 1.2

 

ابعاد کامیون جفت :

  1. طول : 6.38 تا 7
  2. عرض : 2.35 تا 2.45
  3. ارتفاع کف تا لبه : 1.2 تا 1.3

 

کامیون تک :

این نوع کامیون دارای ۶ چرخ است و وزنی که می تواند جابجا کند ۱۰ تن می باشد و به آن کامیون ۶ چرخ هم گفته می شود. برای حمل بار به گرمه با کامیون تک امکان بارگیری ۱۰ تن بار داریم و نوع اتاق این کامیون بصورت باری بغلدار است . 

 

کامیون جفت :

این نوع کامیون دارای ۱۰ چرخ است و وزنی که می تواند جابجا کند ۱۵ تن می باشد که به آن ۱۰ چرخ هم گفته می شود. برای حمل بار به گرمه با کامیون جفت ، الوبار در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. باربری به قزوین با کامیون جفت تحت پوشش بیمه است . 

 

ابعاد کامیون جفت شامل موارد زیر می باشند :

 

کامیون ۹۱۱ :

این نوع کامیون وزنی که می تواند جابجا کند ۵ تن می باشد و از قدیمی ترین نوع کامیون ها می باشد.

 

اگر نیاز به حمل بار به گرمه دارید ، قبل از سفارش کامیون جهت کاهش هزینه خود در انتخاب نوع کامیون خیلی دقت کنید.  انتخاب کامیون مناسب تاثیر به سزایی بر هزینه حمل بار به گرمه دارد و سعی کنید حتما قبل از سفارش از شرکت ما مشاوره بگیرید.

 

باربری به آشخانه نیز از خدمات سریع و ارزان الوبار است که همانند حمل بار به گرمه آن را ارائه می دهد.

 

حمل بار به گرمه با انواع کامیون
حمل بار به گرمه با انواع کامیون

 

هزینه حمل بار به گرمه چقدر است ؟

 

هزینه حمل بار به گرمه به موارد های بسیار زیادی بستگی دارد که باعث می شود قیمت افزایش و یا کاهش بیابد.

 

عواملی که بر تعرفه حمل بار به گرمه تاثیر گذار می باشد شامل موارد زیر می باشند :

 

همین عوامل هایی که ذکر کردیم بر تعرفه حمل بار به گرمه تاثیر گذار می باشد مثلا هر چه مسافت بیش تر باشد خوب قطعا نرخ کرایه نیز افزایش پیدا می کند.

 

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد نرخ کرایه حمل بار به گرمه بهتر است با کارشناسان الوبار تماس بگیرید.

 

باربری به جاجرم بصورت تخصصی و ارزان با الوبار و خدمات حرفه ای آن 

 

حمل بار با خاور به گرمه

 

برای حمل بار به گرمه ، انواع خاور توسط الوبار در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد . ما در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات خاور را با کمترین هزینه برای همه نقاط اراک در اختیار شما قرار می دهیم و فقط کافیست با الوبار در تماس باشید . 

 

برای حمل بار به گرمه با خاور ، باید به این موضوع توجه کنید که خاور دارای انواع مختلفی است و اتاق بار آنها متفاوت است . مجموعه الوبار خاور مسقف ، روباز و بغل بازشو را با تخفیف ویژه در اختیار شما برای حمل بار به گرمه قرار می دهد.

 

ابعاد خاور معمولی :

  1. طول : 3.8 تا 4.5
  2. عرض : 1.9 تا 2
  3. ارتفاع تا کفه لبه : 1.7 تا 2.7

 

ابعاد خاور بزرگ :

  1. طول : 4.5 تا 5.9
  2. عرض : 2 تا 2.2
  3. ارتفاع تا کفه لبه : 60 تا 1.3

 

ابعاد خاور مسقف :

طول : 4.5 تا 5.9

عرض : 2 تا 2.2

ارتفاع تا کفه لبه : 1.7 تا 2.7

 

خاور و کامیونت توان حمل بار تا 4 تن را دارند و از خاور مسقف برای حمل اثاثیه منزل و بارهای خیلی حساس استفاده می شود.

 

الوبار خدمات حمل بار به درگز و حمل بار به فاروج را هم با انواع خاور برای شما مشتریان گرامی همانند حمل بار به گرمه برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

مشاوره و استعلام کرایه حمل بار به گرمه

 

برای حمل بار به گرمه و خدمات باربری به خراسان شمالی ، شما عزیزان می توانید با یک تماس تلفنی بهترین و ارزانترین نرخ کرایه را از تیم الوبار استعلام کنید.

 

ما در اسرع وقت آماده ارائه خدمات مشاوره برای کاهش هزینه های شما و افزایش بهره وری و ایمنی خدمات باربری گرمه به شما عزیزان هستیم. 

 

مشاوران شرکت الوبار آماده پاسخ گویی به تمام سوالات شما برای حمل بار به گرمه پاسخ می دهند و تمام راهنمایی لازم را نیز به شما عزیزان خواهند کرد.

 

حمل بار به گرمه تخصص الوبار است و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهیم و تمام خدمات ما با بیمه نامه رایگان ، کمترین نرخ کرایه ، تخفیف ویژه ، بارنامه دولتی می باشد.

Summary
Review Date
Reviewed Item
حمل بار به گرمه
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ، لمس کنید