header aloobar

باربری به هریس با ارزانترین قیمت 

 

برای حمل بار به هریس می توانید با شماره های الوبار تماس بگیرید و بهترین و ارزانترین نرخ کرایه ار از طریق شماره ما در اختیار داشته باشید . بهترین و تخصصی ترین خدمات حمل بار به هریس بصورت دربستی انجام می شود و برای حفاظت از کالاهای شما از بیمه هم استفاده می شود.

 

ما برای حمل بار به هریس هر روز انواع کامیون و تریلی را در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید با ایمنی کالا و با تجربه چندین ساله الوبار از سالم رسیدن محموله به شهرستان هریس مطمئن باشید. 

 

برای موارد و مواقعی که در هنگام حمل و نقل بار و کالا خسارتی به محموله وارد شود نیز از بیمه نامه ای کامل استفاده می شود تا جبران خسارات سریعا انجام شود.

 

الوبار 30 سال سابقه در خدمات باربری به هریس و باربری به آذربایجان شرقی دارد و مورد اعتماد بسیاری از هموطنان گرامی است.

 

باربری به هریس با ارزانترین قیمت 
باربری به هریس با ارزانترین قیمت

 

حمل بار از تهران به هریس

 

برای باربری تهران به هریس نیز می توانید از طریق شماره های ثبت درخواست خود را انجام دهید . باربری الوبار برای انتقال محموله های سبک و سنگین همه روزه از هر نقطه ای از تهران خدمات انجام می دهد. 

 

ما برای حمل بار به هریس از شهر تهران و شهرستان های استان تهران و مناطق صنعتی آماده ارائه خدمات هستیم. 

 

اگر محموله ای در استان تهران دارید که برای انتقال آن به هریس به دنبال باربری معتبر هستید ، الوبار به دلیل سابقه طولانی 3 دهه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. 

 

با خدمات حمل بار به هریس الوبار ، ارزان و سریع محموله های خود را منتقل کنید. 

 

حمل بار به تبریز و حمل بار به بستان آباد نیز توسط خدمات الوبار انجام می شود و نرخ کرایه ای بسیار کم و ایمنی بسیار بالا را شامل می شود.

 

حمل بار از تهران به هریس
حمل بار از تهران به هریس

 

بهترین خدمات حمل بار به هریس

 

بهترین نوع خدمات حمل بار به هریس که الوبار ارائه می دهد شامل موارد های زیر می باشند :

 

 

با انتخاب الوبار استثنایی ترین خدمات حمل بار به هریس را با تخفیف ویژه دریافت کنید.

 

حمل بار به آذرشهر و حمل بار به شبستر با ارزانترین تعرفه های باربری انجام می شود . 

 

حمل بار به هریس با تریلی

 

اگر به دنبال حمل بار به هریس با تریلی هستید ، الوبار را انتخاب نمایید تا بار هایتان را به صورت سالم دریافت نمایید. تریلی ها برای حمل بارهایی که خیلی سنگین و خیلی حجیم هستند از آن ها استفاده می شود.

 

تریلی ها مدل های مختلفی دارند که ما برای حمل بار به هریس در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم.

 

انواع تریلی هایی که برای حمل بار به هریس ارائه می دهیم شامل :

 

از تریلی های کفی برای حمل میلگرد و بارهایی که نیاز به حساسیت ندارد استفاده می شود و دیگر تریلی ها کاربرد خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، برای حمل بار به هریس و انتقال محموله های فوق سنگین ، تریلی کمرشکن بهترین و مناسب ترین انتخاب است. 

 

حمل بار به جلفا و حمل بار به بناب بصورت دربستی با کمترین تعرفه های باربری

 

حمل بار به هریس
حمل بار به هریس با تریلی

 

حمل بار به هریس با انواع کامیون

 

حمل بار به هریس با انواع کامیون را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت شرکت الوبار برای شما عزیزان انجام می دهد. هرکدام از کامیون ها توان حمل بار مختلفی دارند و برای محموله های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند . بهتر است با کارشناسان باربری الوبار در تماس باشید و محموله های خود را با کمترین هزینه منتقل نمایید .

 

برای حمل بار به هریس را می توانید با انواع کامیون های الوبار انجام دهید .

 

کامیون ها برای بارهای نیمه سنگین استفاده می شود که ما به صورت مجهز آن ها را در اختیارتان قرار می دهیم :

کامیون تک :

این نوع کامیون دارای ۶ چرخ است و وزنی که می تواند جابجا کند ۱۰ تن می باشد و به آن کامیون ۶ چرخ هم گفته می شود. برای حمل بار به هریس با کامیون تک امکان بارگیری ۱۰ تن بار داریم و نوع اتاق این کامیون بصورت باری بغلدار است .

 

کامیون جفت :

این نوع کامیون دارای ۱۰ چرخ است و وزنی که می تواند جابجا کند ۱۵ تن می باشد که به آن ۱۰ چرخ هم گفته می شود. برای حمل بار به هریس با کامیون جفت ، الوبار در اسرع وقت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. باربری به هریس با کامیون جفت تحت پوشش بیمه است .

 

ابعاد کامیون جفت شامل موارد زیر می باشند :

 

کامیون ۹۱۱ :

این نوع کامیون وزنی که می تواند جابجا کند ۵ تن می باشد و از قدیمی ترین نوع کامیون ها می باشد. اگر نیاز به حمل بار به هریس دارید ، قبل از سفارش کامیون جهت کاهش هزینه خود در انتخاب نوع کامیون خیلی دقت کنید.

 

انتخاب کامیون مناسب تاثیر به سزایی بر هزینه حمل بار به هریس دارد و سعی کنید حتما قبل از سفارش از شرکت ما مشاوره بگیرید.

 

برای حمل بار به مرند و حمل بار به مراغه بصورت تخصصی و ارزان با شماره های ما در تماس باشید .

 

باربری به هریس از تهران با خاور

 

باربری به هریس با خاور را از شرکت معتبر و با سابقه باربری الوبار بخواهید. خاورها یا کامیونت ها انواع مختلفی دارند و برای بر اساس نوع وزن و حجم بار از آن ها و بیشتر برای بارها و کالاهای حساس استفاده می شود. خاور به دلیل تردد شهری ، همه روزه برای بارگیری از نقاط مختلف تهران آماده بارگیری است .

 

انواع خاور یا کامیونت هایی که الوبار برای حمل بار به هریس ارائه می دهد :

 

خاور یا کامیونت روباز :

از خاور روباز به دلیل نداشتن اتاق ، معمولا برای جابجای بار های سبک و سنگین که حساس نیستند و نیاز به محافظت ندارند از آن ها استفاده می شود. برای حمل بار به هریس ، خاور و کامیونت ایسوزو در اسرع وقت آماده بارگیری هستند .

 

خاور یا کامیونت مسقف:

از خاور مسقف بیشتر برای جابجایی اثاث کشی و بارهای خیلی حساس استفاده می شود این نوع خاور توانایی حمل بار تا ۳ تن را نیز دارد. برای حمل بار به هریس ، خاور مسقف برای خدمات اثاث کشی از تهران آماده بارگیری بصورت روزانه است .

 

خاور یا کامیونت بغل بازشو :

خاور بغل بازشو بیشتر برای لوازم اداری و مبلمان که ابعادشان خیلی خاص هستند استفاده می شود.

 

حمل بار به هریس  از تهران با خاور را از الوبار بخواهید الوبار با داشتن انواع خاورها بر اساس نوع و وزن بارتان به شما بارهای شما را به هریس ارسال می کند.

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

 

باربری برای هریس با بیمه نامه رایگان

 

بیمه نامه های الوبار با پوشش دهی کامل ضامن بار شما هنگام باربری برای هریس آذربایجان شرقی می باشد باربری ها برای باربری بین شهری الزام به داشتن بیمه نامه می باشد.

 

باربری الوبار با داشتن بیمه نامه ای معتبر و پاسخگو بار شما را به بهترین شکل ممکن به مقصد می رساند.

 

بیمه الوبار با توجه به ارزش ریالی بار شما تحت پوشش بیمه قرار می گیرد و در راستای جلب رضایت مشتریان خود بار شما را تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می دهد.

 

در صورتی که بار شما از میزان ارزش ریالی بیش تر از این مبلغ بیشتر باشد بار شما به ازای هر ۱۰میلیون ۵۰۰۰ تومان نرخ هزینه بیمه نامه می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با حمل بار به هریس به همراه بیمه با مشاورین الوبار تماس حاصل فرمایید و یا به مقاله باربری با بیمه مراجعه کنید

Summary
Review Date
Reviewed Item
حمل بار به هریس
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس ، لمس کنید