header aloobar

باربری از ایران به ترکیه

برای شما که قصد حمل بار یا اثاثیه خودتان به ترکیه را دارید : فرصت آشنایی و همکاری با باربری بین المللی الوبار را از دست ندهید.

الوبار خدمات از باربری ایران به ترکیه را به صورت همه روزه با ارزانترین قیمت به همراه تخفیف ویژه با بیمه نامه بین المللی از تمام شهرهای ایران انجام می دهد.

تخصص الوبار در ارسال بار به ترکیه و اثاث منزل به  به تمام شهرهای ترکیه  : استانبول – آنکارا – ازمیر – آنتالیا و …  می باشد.

سریع ترین زمان و بهترین کیفیت ، شعاری است که الوبار توانسته در حمل بین المللی ترکیه آن را عملی کند.

بیمه کامل و سه پوششه بار شما در کنار تمامی مجوزهای قانوبی برای حمل بار به ترکیه خدماتی است که رضایت مشتریان الوبار را جلب نموده است.

سوالات و ابهامات زیادی دارید ، این هدیه را از دست ندهید ، مشاوره رایگان الوبار بهترین هدیه ای است که می توان به شما تقدیم کرد.

تمام سوالات خود را  بپرسید تا با یک ذهن شفاف و چشمانی باز اقدام به حمل بار یا اثاث خود از ایران به ترکیه یا حتی ارسال خرده بار به ترکیه بنمایید.

باربری ایران به ترکیه

روش های ارسال بار از ایران به ترکیه

حمل بار به ترکیه به صورت زمینی

حمل بار به ترکیه به صورت زمینی با انواع کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت به صورت مجهز

حمل بار به ترکیه به صورت هوایی

حمل بار به ترکیه به صورت هوایی در تمام روزهای هفته به صورت خرده بار یا گروپاژ و فول تراک با تخفیف ویژه

حمل بار به ترکیه به صورت دریایی

حمل بار به ترکیه به صورت دریایی در تمام روزهای هفته به صورت گروپاژ و فول تراک با کمترین قیمت

نمونه انتقال اثاثیه به ترکیه

باربری ایران به استانوبل

ارسال بار به استانبول

ارسال بار از تهران و تمام شهرهای ایران به کشور ترکیه و شهر استانبول به صورت زمینی و هوایی با تخفیف ویژه و کمترین هزینه در سریع ترین زمان ممکن به صورت دربستی و خرده بار توسط شرکت بین المللی و با سابقه الوبار انجام می شود.

باربری از ایران به ترکیه -آنکارا

ارسال بار به آنکارا

ارسال بار از تهران و تمام شهرهای ایران به کشور ترکیه و شهر آنکارا به صورت زمینی و هوایی با تخفیف ویژه و کمترین هزینه در سریع ترین زمان ممکن به صورت دربستی و خرده بار توسط شرکت بین المللی و مطمئن الوبار انجام می شود.

باربری ایران به ترکیه-آنتالیا

ارسال بار به آنتالیا

ارسال بار از تهران و تمام شهرهای ایران به کشور ترکیه و شهر آنتالیا به صورت زمینی و هوایی با تخفیف ویژه و کمترین هزینه در سریع ترین زمان ممکن به صورت دربستی و خرده بار توسط شرکت بین المللی با تجربه الوبار انجام می شود.

باربری ایران به ترکیه-ازمیر

ارسال بار به ازمیر

ارسال بار از تهران و تمام شهرهای ایران به کشور ترکیه و شهر ازمیر به صورت زمینی و هوایی با تخفیف ویژه و کمترین هزینه در سریع ترین زمان ممکن به صورت دربستی و خرده بار توسط شرکت بین المللی معتبر الوبار انجام می شود.

بندر مرسین

شرکت الوبار باربری از ایران به بندر مرسین را به صورت زمینی و هوایی به درتمام روزهای هفته از تمام نقاط تهران و شهرستان های کشور با بهترین کیفیت انجام می دهد.

وان

شرکت ما برای حمل بار از ایران به وان تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است و تمام خدماتمان را ما برای وان با تخفیف ویژه و کمترین هزینه ارائه می دهیم.

آلانیا

الوبار برای ارسال بار از ایران به آلانیا به صورت زمینی کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت را در نظر گرفته است و آن ها را بر اساس نوع بار و حجم بارتان به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

حمل هوایی به ترکیه

شرکت بین المللی الوبار خدمات حمل هوایی از ایران به ترکیه را به صورت همه روزه تا موقعی که مرزهای هوایی کشور ایران و ترکیه باشد از فرودگاه های امام خمینی و دیگر فرودگاه های کشور در سریع ترین زمان انجام می دهد. در ارسال بار هوایی از ایران به ترکیه هزینه بار و کالا را بر اساس وزن و حجم بار محاسبه می شود و از مزیت های ارسال هوایی بار این است که خیلی سریع و در کمترین زمان بارها به دستتان می رسد. شرکت بین المللی الوبار ارسال بار به ترکیه را به صورت هوایی با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه انجام می دهد و به صورت همه روزه آماده خدمات رسانی به شما از تمام نقاط ایران می باشند

اثاث کشی به ترکیه

شرکت بین المللی الوبار خدمات اثاث کشی از ایران به ترکیه به صورت همه روزه از طریق زمینی و هوایی با کمترین هزینه از تمام نقاط تهران و دیگر شهرهای ایران با بیمه نامه بین المللی به صورت دربستی و خرده بار انجام می دهد. شرکت الوبار حمل اثاث از ایران به کشور ترکیه را به صورت زمینی با کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت در کمترین زمان با بهترین کیفیت به همراه تخفیف ویژه به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. شما مشتریان عزیز می توانید برای ثبت سفارش در جهت اثاث کشی به کشور ترکیه و دیگر شهرهای ترکیه با شماره تلفن های شرکت الوبار تماس بگیرید و یا از طریق دکمه زیر نیز اقدام نمایید.

مدارک های مورد نیاز برای باربری از ایران به ترکیه

برای باربری از ایران به ترکیه و اثاث کشی به ترکیه داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد و نداشتن آن مشکلاتی را به وجود می آورد.

مدارک های مورد نیاز برای باربری ایران به ترکیه شامل : 1- کیملیک 2- پکینگ لیست 3- اصل پاسپورت و شناسنامه

کیملیک همان کارت اقامت موقت در ترکیه می باشد که هنگام ترخیص کالا از گمرک ترکیه نیاز می شود و پکینگ لیست هم این است که تمام بار و کالاها را به دو زبان ترکی و فارسی در داخل آن می نویسند.

در پکینگ لیست نوع بار ، وزن بار ، حجم ، نام فرستنده ، آدرس ، کشور محل بارگیری و تخلیه ، تعداد اقلام نیز ذکر می شود 

کالاهای ممنوعه باربری ایران به ترکیه چیست ؟

برای باربری ایران به ترکیه بعضی از بارها و کالاها را نیز نمی توان حمل کرد و فقط به صورت مسافربری می توانید آن ها را حمل نمایید.

کالاهای ممنوعه شامل : 1- موارد خوراکی 2- مواد آرایشی 3- دخانیات 4- تنقلات 5- آثار هنری 6- اسلحه 7- مواد بهداشتی

این موارد جزء کالاهای ممنوعه باربری از ایران به ترکیه می باشد و هنگام حمل اثاث به ترکیه نمی توانید آن ها را حمل نمایید.

پس این را بدانید که هر چیزی از گلو پایین برود را نمی توان حمل کرد و فقط به صورت مسافری می توان آن ها را با خود همراه داشته باشید.

 

هزینه باربری از ایران به ترکیه بستگی به مقدار باری که شما می خواهید حمل کنید و نوع سفارش شما دارد بهترین راه این است که از مشاوره رایگان شرکت بین المللی الوبار نهایت استفاده را ببرید و تمامی اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

با توجه به ارزش پول کشور ایران و گرانی خیلی از وسایل و لوازم منزل در ترکیه ، اثاث کشی به ترکیه کاملا منطقی می باشد.

بهترین راه به صورت کلی وجود ندارد بستگی به نوع بار شما و زمان ارسال دارد

شما مقدار بار خود را به کارشناسان بین المللی الوبار اعلام کنید آنها بهترین پیشنهاد را به شما عزیزان خواهند داد.

مدیر سایت الوبار
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برای تماس ، لمس کنید