header aloobar

حمل بار به مرز ریمدان

 

برای حمل بار به ریمدان در کمترین زمان و بالاترین کیفیت با الوبار تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید.

 

 

باربری به ريمدان چابهار با انواع کامیون های سبک و سنگین ، خاور و تریلی در تمام روزهای هفته نیز انجام می شود.

 

 

الوبار خدمات زیر را در جهت حمل بار به ریمدان انجام می دهد :

 

 

 

خرده باری پذیرفته نمی شود و حمل بار به ریمدان به صورت دربستی است و سرویس دهی شرکت الوبار در سراسر ایران و جهان می باشد.

 

 

الوبار خدمات حمل بار به رمز ریمدان را با مشاوره به صورت رایگان نیز ارائه می دهد و مشاوران الوبار پاسخ گوی تمام سوالات شما عزیزان می باشند.

 

 

ریمدان کجاست

 

ريمدان ، پایانه مرزی تازه تاسیس در نقطه مرزی ایران و پاکستان می باشد که در کنار پایانه مرزی میرجاوه به شاه راه های صادرات و واردات کالا به کشور تبدیل شده است.

 

 

پایانه مرزی ریمدان چابهار علاوه بر پایانه باربری ، دارای بازارچه مرزی نیز می باشد که بسیاری از تجار کشور از این پایانه باربری اقدام به مبادلات خود با تجار پاکستانی می نمایند.

 

 

الوبار خدمات حمل بار به ریمدان را به شما مشتریان عزیز در تمام روزهای هفته از تمام نقاط نیز ارائه می دهد.

 

 

حمل بار به مرز ریمدان
حمل بار به مرز ریمدان

 

حمل بار به مرز ریمدان با بارنامه دولتی

 

برای حمل بار به ریمدان به همراه بارنامه دولتی با الوبار تماس بگیرید چرا که الوبار در کمترین زمان آن را صادر می کند.

 

 

الوبار با تنظیم بارنامه قصد در باربری به ریمدان با مجوز قانونی دارد بارهای ترافیکی نیز از الوبار به ریمدان ارسال می شود.

 

 

مشتریان با اخذ مجوز پروانه ی عبور می توانید بار خود را به مقصد ارسال کنید بارنامه نشان دهنده ی اعتبار و قانونی بودن یک شرکت باربری است.

 

 

در بارنامه کلیه اطلاعات توافق شده بین مشتری و شرکت برای ارسال بار به ریمدان درج می شود که از جمله این اطلاعات : مشخصات راننده به همراه کارت هوشمند ،شماره پلاک ماشین ، اطلاعات گواهینامه و کارت سلامت ، مشخصات مالی همچون پیش کرایه ، مقدار کرایه باقی مانده ، مقدار قیمت توافق شده کل ، در صورت درخواست کارگر آن نیز درج خواهد شد.

 

 

مشخصات فرستنده و گیرنده نوع بار ، وزن و جنس و مشخصات فیزیکی بار از دیگر مواردی است که در آن ذکر خواهد شد.

 

 

حمل بار به مرز ریمدان با بیمه نامه معتبر 

 

حمل بار به ریمدان با بیمه نامه معتبر در الوبار انجام می شود و الوبار تمام بارها و کالاها را بیمه می کند.

 

 

الوبار برای جبران خسارت های پیش بینی نشده برای تمامی مشتریان هنگام حمل بار به ریمدان بیمه نامه قانونی تنظیم می کند.

 

 

در بیمه نامه کلیه این حوادث برای ارسال بار به ریمدان پیش بینی شده و در نظر گرفته شده از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

 

 

شرکت الوبار به میزان 50 میلیون تومان کلیه بارها از هر نوعی که باشند را به صورت رایگان بیمه می کند و شما می توانید این میزان را تا ارزش بار خود افزایش دهید.

 

 

شرکت برای حمل بار به ریمدان و تمامی شهرها هزینه بیمه را کاهش داده تا کلیه مشتریان قادر به بیمه بار تا سقف ارزش بار خود باشند.

 

 

بیمه نامه ای که الوبار برای باربری به ریمدان ارائه می دهد تحت پوشش بیمه نامه معتبر ایران می باشد و اگر حوادثی رخ بدهد بیمه نامه الوبار آن را جبران می کند.

 

حمل بار به مرز ریمدان با بیمه نامه معتبر 
حمل بار به مرز ریمدان با بیمه نامه معتبر 

باربری به ریمدان با کامیون

 

باربری به ریمدان با انواع کامیون ها در تمام روزهای هفته انجام می شود و الوبار مجهزترین کامیون ها را در اختیارتان قرار می دهد.

 

 

شما با اعلام وزن ، حجم ، جنس و مشخصات ظاهری از جمله طول و عرض و ارتفاع بار به کارشناسان ماشین متناسب با آن را تعیین کنید.

 

 

کامیون ها شامل کامیون تک ، کامیون جفت می باشند و الوبار برای اساس بارهایتان آن ها را برای باربری به ریمدان در اختیارتان قرار می دهد.

 

 

حمل بار به ریمدان با انواع کامیون ها را از باربری الوبار بخواهید و بارهایتان را به صورت صحیح و سالم در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

 

 

حمل بار به مرز ریمدان با خاور

 

الوبار انواع خاورها را برای حمل بار به مرز ریمدان به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد و خاورها مدل های مختلفی دارند که شامل خاور روباز و خاور مسقف می باشند.

 

 

خاورهای مسقف مناسب حمل بارهای حساس و شکننده می باشند و خاورهای روباز مناسب بارهایی که حساس و شکننده نیستند می باشند.

 

خاورها تا وزن دو تن را می توانند حمل کنند و برای حمل اثاثیه خاور مسقف بسیار مناسب می باشند و الوبار آماده باربری به مرز ریمدان با انواع خاورها نیز می باشد. 

 

باربری به ریمدان با تریلی

 

تریلی ها مناسب نوع ماشین برای حمل بارهای خیلی سنگین و حجیم می باشند و الوبار انواع تریلی ها را برای حمل بار به ریمدان ارائه می دهد که شامل موارد زیر می باشند :

 

 

برای بارهای ترافیکی و خیلی سنگین از تریلی های کمرشکن نیز استفاده می شود و الوبار خدمات باربری به ریمدان با تریلی کمرشکن را هم انجام می دهد.

 

باربری به ریمدان با تریلی
باربری به ریمدان با تریلی

حمل انواع بار به ریمدان

 

الوبار حمل انواع بار به ریمدان را انجام می دهد که بارها و کالاهایی که ارسال می کند شامل موارد زیر می باشد :

 

 

 

حمل بار به ریمدان را با الوبار تجربه کنید و دیگر نگرانی نداشته باشید و الوبار انواع کالاهایتان را در کمترین زمان ممکن ارسال می کند.

 

 

باربری به مرز ریمدان با مشاوره رایگان

 

برای باربری به ریمدان می توانید با شماره تلفن های باربری الوبار تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان و تخصصی دریافت کنید.

 

 

کارشناسان و مشاوران الوبار در خدمت شما مشتریان گرامی برای حمل بار به ریمدان می باشند و پاسخ گوی تمام سوالات شما عزیزان می باشند.

 

 

با مشاوره می توانید تمام اطلاعات در مورد باربری به مرز ریمدان را بدست بیاورید و کمترین هزینه را پرداخت نمایید پس حتما از الوبار مشاوره بگیرید.

 

 

تماس با باربری الوبار
تماس با باربری الوبار

راه های ثبت سفارش برای حمل بار به مرز ریمدان

 

یکی از راه ها ثبت سفارش حمل بار به ریمدان تماس با کارشناسان شرکت الوبار می باشد و کارشناسان الوبار به صورت همه روزه در خدمت شما مشتریان محترم می باشند.

 

 

یکی دیگر از راه های ثبت سفارش برای باربری به ریمدان از طریق وبسایت الوبار می باشد و شما می توانید از این طریق سفارشتان را انجام بدهید.

 

الوبار تمامی خدمات خود را با قیمتی بهینه و بالاترین کیفیت انجام می دهد پس با الوبار دیگر نگران حمل بار به ریمدان نباشید.

 

 

مقالات دیگر : حمل بار به مرز

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
حمل بار به ریمدان
Author Rating
51star1star1star1star1star
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
برای تماس ، لمس کنید